Light Gives Life!
دستگاه فوتون تراپی | خرید ماسک ضد چروک و جوان کننده نوری نیلای

دستگاه فوتون تراپی

ال ای دی درمانی چیست

این سؤال در ذهن بسیاری از مردم وجود دارد که ال ای دی درمانی چیست؟ ال ای دی یا LED (light-emitting diode) مخفف دیود ساطع‌کننده نور است. در ال ‌ای‌ دی درمانی، پوست در معرض طول‌موج‌های مختلف نور غیر UVقرار می‌گیرد. این امر باعث ایجاد فرایندهای مختلف در پوست می‌شود. تأثیر LED به موارد زیر بستگی دارد:

  • طول موج که با واحد نانومتر (nm) اندازه‌گیری می‌شود.
  • عمق نفوذ
  • انرژی ساطع‌شده توسط دستگاه

به ‌طور کلی، طول‌موج بیشتر باعث نفوذ عمیق‌تر به بافت می‌شود. ال‌ ای ‌دی درمانی برای جوانسازی پوست فواید زیادی دارد. از طرفی ال ای دی تراپی یک روش جوانسازی پوست بدون عوارض است. به همین دلیل ایمن ترین روش جوانسازی پوست تلقی می‌شود. برخی افراد به دنبال سریع ترین روش جوانسازی پوست و ارزان ترین روش جوانسازی پوست هستند که به آن‌ها روش ال ‌ای ‌دی درمانی به آن‌ها پیشنهاد می‌شود. در پایان مطلب به این موضوع بیشتر پرداخته می‌شود. هم‌اکنون در بخش پیش‌رو، به‌طور خلاصه مزایای ال ای دی تراپی بیان شده است.

مزایای ال ای دی تراپی یا فواید LED تراپی چیست

فواید LED تراپی بیشمار است. درمان با ال‌ای‌دی تا حد زیادی به دلیل خواص درمانی و ضدالتهابی آن شناخته شده است. چندین مطالعه، ادعاهای مربوط به درمان سریع زخم با نور درمانی LED را تأیید می‌کنند. LED به عنوان یک درمان مکمل مناسب برای روش‌های مختلف نیز استفاده می‌شود. زیرا به روند بهبود پوست کمک می‌کند. به همین دلیل نور درمانی LED را در درمان‌های پوستی (شامل سوزن‌ زدن یا کشیدن پوست)  نیز مشاهده می‌کنید.

یکی دیگر از مزایای ال ای دی تراپی، خواص ضدالتهابی آن است. محققان این خاصیت را به ‌طور گسترده مورد مطالعه قرار داده‌اند. LED تراپی مشکلات قرمزی مربوط به التهاب را برطرف می‌کند. همچنین ناراحتی پس از درمان را کاهش می‌دهد. طبق برخی مطالعات، ال ای دی درمانی می‌تواند در کنترل روزاسه و سایر مشکلات التهابی نیز مفید باشد.

از طرفی بر اساس شواهد، برخی از طول‌موج‌هایLED ، سنتز کلاژن را تقویت می‌کنند. علاوه ‌بر این، LED تراپی در درمان و پیشگیری از مشکلات پوستی زیر مؤثر است:

  • آسیب نوری
  • اسکار
  • هایپرپیگمانتاسیون (hyperpigmentation) پس از التهاب

در این بخش تنها به چند مورد از فواید LED تراپی اشاره شد. موضوع مزایای ال ای دی تراپی بسیار گسترده است. در واقع هرکدام از رنگ های ال ای دی تراپی خواص زیاد و گاهی منحصر به ‌فرد دارند. در بخش بعد به فواید پوستی هر رنگ و طول‌موج پرداخته می‌شود.

ماسک LED جوانساز پوست نیلای

به روزترین روش جوانسازی پوست

سفارش ماسک نوری نیلای

پوست جوان و شاداب دیگر یک خاطره نیست
خرید نیلای

خواص رنگ های ال ای دی تراپی

انواع مختلفی از چراغ‌های ال‌ای‌دی وجود دارند. در واقع رنگ های ال ای دی تراپی بسیار متنوع هستند. هر رنگ و طول موج در درمان مشکلات پوستی مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. رایج‌ترین رنگ های ال ای دی تراپی قرمز (و فروسرخ یا مادون قرمز) و آبی هستند. سایر رنگ‌ها (شرکت خیز کاربرد سایر رنگ‌ها را تأیید نمی‌کند) نیز عبارتند از:

  • زرد
  • سبز
  • بنفش
  • سفید
  • کهربایی یا آمبر
  • فیروزه‌ای
  • نارنجی
  • صورتی

رنگ های LED تراپی | خرید ماسک ضد چروک و جوان کننده نوری نیلای

این رنگ‌ها در سطوح مختلف به پوست نفوذ می‌کنند. نورهای آبی اغلب در ترکیب با طول‌موج‌های قرمز و مادون قرمز استفاده می‌شوند. در نوردرمانی کهربایی از LED نارنجی و زرد استفاده می‌کنند. این رنگ نور برای مشکلات قرمزی پوست کاربرد دارد. همچنین موجب جوانسازی عمومی پوست می‌شود.

درمان با نور LED قرمز و مادون قرمز نیز سرعت بهبودی را افزایش می‌دهد. همچنین باعث تحریک تولید کلاژن و جوانسازی عمومی پوست می‌شوند (در مورد فواید نور قرمز ال ای دی تراپی در بخش‌های بعد بیشتر توضیح داده می‌شود).

از طرفی درمان با نور آبی یک درمان قطعی و ثابت‌شده برای جوش است. LED آبی با انجام کارهای زیر به بهبود پوست مستعد جوش کمک می‌کند:

  • از بین ‌بردن باکتری‌های مولد آکنه
  • کاهش تولید چربی (طول موج آبی، غدد چربی واقع در لایه‌های عمیق پوست را هدف قرار می‌دهد. با کاهش میزان چربی تولیدشده توسط این غدد، پوست خشک‌تر می‌شود. این امر به نوبه خود می‌تواند منجر به کاهش آکنه شود.)
  • افزایش هیدراتاسیون (سطح هیدراتاسیون بهتر، به نوبه خود به تعادل تولید چربی کمک می‌کند. در عین حال باعث بهبودی پوست می‌شود).

فواید سایر رنگ های ال ای دی تراپی نیز به ‌طور خلاصه در قسمت زیر بیان شده است:

  • رنگ سبز ال ای دی درمانی:

کاهش تورم، افزایش تولید کلاژن، تسریع بهبود زخم، روشن‌کردن لکه‌های هایپرپیگمانتاسیون، متعادل‌کننده رنگ پوست

  • رنگ زرد (مشابه نور قرمز) ال ای دی تراپی:

کاهش تولید ملانین، بهبود قرمزی ناشی از التهاب، آفتاب‌سوختگی و روزاسه، تحریک سیستم لنفاوی

  • ال ای دی درمانی نارنجی (نزدیک‌ترین طول موج به نور قرمز):

کاهش تورم و قرمزی پوست، تحریک تولید کلاژن (کاهش چین و چروک)، بهبود گردش خون، درخشندگی پوست

  • رنگ فیروزه‌ای (ترکیب نور آبی و سبز) در نوردرمانی:

کاهش آکنه و لکه‌های رنگدانه، کاهش مویرگ‌های متورم، کمک به درمان آسیب و التهاب ناشی از نور خورشید

  • LED درمانی بنفش (ترکیب نورهای قرمز و آبی):

افزایش بازسازی و نوسازی سلول‌ها، از بین ‌بردن باکتری‌های مولد آکنه، کاهش التهاب پوست صورت، بهبود ظاهر اسکارهای مرتبط با آکنه، جوانسازی سلولی

  • رنگ LED صورتی:

تحریک تخلیه لنفاوی، کاهش پف و قرمزی پوست، افزایش متابولیسم پوست

  • رنگ LED سفید (ترکیبی از تمام نورهای مرئی):

آرام‌کردن پوست، تسریع رشد سلول‌های پوست، افزایش جذب مواد مغذی، کمک به درمان زخم، آکنه و چین و چروک، تسریع بهبود سلول‌های پوست

فواید نور قرمز ال ای دی تراپی

طبق مطالب قبل، رنگ‌های LED مختلف در اعماق مشخصی وارد پوست می‌شوند و انواع بیماری‌های پوستی را هدف قرار می‌دهند. همچنین به دو لامپ ال‌ای‌دی محبوب قرمز و آبی اشاره شد. این دو رنگ نور بیشتر از سایر طول‌موج‌ها مورد تحقیق و آزمایش قرار گرفته‌اند. مطالب این بخش به فواید نور قرمز ال ای دی تراپی اختصاص داده می‌شود.

نورقرمزدرمانی نوعی فتوتراپی یا فوتون تراپی است. در این روش از چراغ‌های LED قرمز برای ارتقاء پاسخ سلولی در بدن و افزایش گردش سلولی استفاده می‌شود. طول‌موج‌های نور قرمز، معمولاً بین 700-630 نانومتر است. طول‌موج قرمز اغلب برای درمان طیف وسیعی از بیماری‌های پوستی استفاده می‌شود. از جمله:

در قسمت زیر  نیز برخی از فواید نور قرمز ال ای دی تراپی شرح داده شده است:

فواید نور قرمز درمانی برای پوست | خرید ماسک ضد چروک و جوان کننده نوری نیلای

1) تحریک تولید کلاژن با نور قرمز ال ای دی:

همانطور که گفته شد، لایت تراپی با نور قرمز باعث تحریک تولید کلاژن می‌شود. کلاژن یک پروتئین ضروری است. این پروتئین به پوست خاصیت ارتجاعی و استحکام می‌بخشد. با افزایش سن، تولید کلاژن کاهش پیدا می‌کند. این امر منجر به ایجاد چین‌وچروک و خطوط ریز می‌شود. نورقرمزدرمانی به افزایش تولید کلاژن و کاهش ظاهر چین‌وچروک و خطوط ریز کمک می‌کند. در نتیجه، این روش برای رفع علائم پیری زودرس پوست، کاربرد دارد.

2) کاهش التهاب و نور قرمز درمانی:

نورقرمزدرمانی دارای خواص ضدالتهابی است. به طوری که قرمزی و التهاب پوست را کاهش می‌دهد. در نتیجه لایت تراپی با نور قرمز یک درمان مؤثر برای اگزما، روزاسه و سایر بیماری‌های التهابی پوست است.

3) بهبود بافت و رنگ پوست با نور قرمز:

یکی دیگر از مزایای لایت تراپی با نور قرمز، افزایش گردش خون و بهبود گردش سلولی است. این امر باعث بهبود بافت و رنگ پوست می‌شود. به طوری که پوستی صاف و روشن را به ارمغان می‌آورد.

4) تسریع بهبودی پوست با لایت تراپی قرمز:

نورقرمزدرمانی روند بهبود را تسریع می‌کند. به گونه‌ای که به کاهش زمان بهبود زخم‌ها، اسکارها و سایر آسیب‌های پوستی کمک خواهدکرد.

ما ماسک تخصصی نیلای را برای شما کاربران عزیز طراحی و تولید کرده‌ایم. ماسک انرژی نور قرمز LED نیلای با تکنولوژی بالا، یک گزینه مناسب برای نورقرمزدرمانی است. ماسک جوانسازی صورت نیلای وزن سبکی دارد. بنابراین به راحتی قابل حمل است. همچنین در هر مکانی (حتی به صورت اشتراکی) می‌توان از آن استفاده کرد. در ادامه مقاله فواید ماسک ال ای دی صورت و خواص ماسک ال ای دی توضیح داده می‌شود.

فواید ماسک ال ای دی صورت

LED تراپی یا لایت تراپی، اخیراً برای کاربرد آن در مراقبت از پوست مورد توجه قرار گرفته است. اما ناسا در ابتدا نور درمانی LED را برای ترویج رشد گیاهان و کاهش ناراحتی پس از آسیب بررسی کرد. حتی نیروی دریایی ایالات متحده از درمان LED برای موارد زیر استفاده کرده است:

  • بهبود زخم
  • رشد بافت
  • کاهش درد ناشی از جراحت‌ها

در فرایند نور درمانی LED از طول‌موج‌های مختلف نور برای جوانسازی پوست نیز استفاده می‌شود. این روش را می‌توان ایمن ترین روش جوانسازی پوست و سریع ترین روش جوانسازی پوست در نظر گرفت. امروزه دستگاه‌های LED شامل وسیله‌های دستی، تونلی، تخت و ماسک هستند. ماسک‌ها تمام صورت را در معرض یک یا چند طول‌موج نور مشخص قرار می‌دهند.

ماسک‌های صورت نوردرمانی LED با قدرت بالینی در مطب متخصص پوست و یا در منزل استفاده می‌شوند. این ماسک‌ها، دستگاه‌های پزشکی هستند. امروزه لیست رو به رشدی از دستگاه‌های خانگی نوردرمانی بدون نسخه وجود دارد. مانند ماسک‌ صورت نوردرمانی نیلای که به ‌راحتی و با نشستن روی صندلی و یا خوابیدن، می‌توانید از آن استفاده کنید. رنگ های ماسک ال ای دی نیلای، دو رنگ قرمز و مادون قرمز هستند. خواص ماسک ال ای دی نیلای بیشمار است. پنج فایده اصلی از فواید ماسک ال ای دی نیلای عبارتند از:

  • صاف و جوان‌شدن پوست با کمک پوشانه لایت تراپی نیلای

ماسک ال‌ ای دی نیلای، میتوکندری را در سلول‌های پوست صورت تحریک می‌کند. سپس سلول‌ها را برای تولید کلاژن بیشتر تقویت می‌کند. این امر به روشن و سفت‌شدن پوست کمک خواهد کرد. در نتیجه پوست صورت صاف و درخشان به نظر می‌رسد. ماسک ال ای دی نیلای همچنین باعث صاف‌شدن چین‌وچروک‌ها و خطوط ریز می‌شود. با افزایش کلاژن، پوست در آینده مقاومت بیشتری در برابر چین‌وچروک و خطوط ریز خواهد داشت. بنابراین ماسک جوانسازی صورت نیلای را می‌توان آسان ترین روش جوانسازی پوست در نظر گرفت.

  • برطرف‌کردن لک‌های پوستی با ماسک های ال ای دی نیلای:

لک‌ها اغلب با قرمزی همراه هستند. نور قرمز می‌تواند آن را تسکین دهد. ماسک‌ نورقرمزدرمانی نیلای نیز به کاهش تحریک و همچنین کاهش رنگ قرمز پوست کمک می‌کند. این ماسک به‌ ویژه برای لکه‌های تحریک‌شده و زخم‌های خفیف مفید است. نور قرمز حتی می‌تواند به یکنواختی رنگ پوست و بهبود لکه‌های تغییررنگ‌یافته کمک کند.

  • نوردرمانی با ماسک ال ای دی نیلای، یک روش غیرتهاجمی:

بسیاری از مردم نور درمانی LED را دوست دارند. زیرا غیرتهاجمی است. ماسک نیلای نیز یک مکمل غیرتهاجمی برای روتین مراقبت از پوست شما است. به طوری که با استفاده از طول‌موج نور، به لیفت صورت بدون جراحی کمک می‌کند. بنابراین ماسک‌ صورت نوردرمانی نیلای یک روش جوانسازی پوست بدون عوارض است. همچنین ماسک ال ای دی نیلای ایمن ترین روش جوانسازی پوست به شمار می‌آید. طراحی ماسک LED نیلای به گونه‌‌ای است که مستقیماً روی پوست قرار می‌گیرد. طرز استفاده از ماسکLED نیلای آسان است. کافی است با بند و تل تعبیه شده، آن را روی صورت خود قرار دهید.

  • حفظ روال مراقبت از پوست خود با نور قرمز درمانی نیلای:

نیازی به تغییر روال مراقبت از پوست خود ندارید. در واقع تنها تغییر لازم، اختصاص ده دقیقه از زمان خود به نوردرمانی با ماسک ال ای دی نیلای است. بسیاری از درمان‌های بالینی با هدف کاهش خطوط و لک‌های ظریف، نیاز به مراقبت‌های پس از آن دارند. به عنوان مثال، پس از یک لایه‌برداری شیمیایی با قدرت متوسط، باید یک رژیم مرطوب‌کننده دقیق داشته باشید. اما پس از نوردرمانی با ماسک نور درمانی نیلای، لازم نیست کاری انجام دهید. بنابراین ماسک صورت نیلای آسان ترین روش جوانسازی پوست محسوب می‌شود.

  • بهره‌گیری از نورقرمزدرمانی در منزل با ماسک صورت نیلای:

همانطور که گفته ‌شد، از ماسک نوردرمانی نیلای در هر جایی می‌توانید استفاده کنید. با این ماسک در تختخواب، صندلی موردعلاقه‌تان، ایوان، کنار استخر، در طبیعت و یا هر جای دیگری، پوست خود را جوان‌تر کنید. همچنین می‌توانید ماسک نور LED نیلای را با خود به مسافرت ببرید. ماسک نوردرمانی نیلای، ارزانترین روش جوانسازی پوست است. زیرا فقط کافی است یک بار برای خرید آن هزینه کنید. اما بارها و بارها با شارژ ماسک از آن استفاده کنید.

طرز استفاده از ماسکLED  

ابتدا صورت خود را بشویید. توصیه می‌شود از یک پاک‌کننده ملایم مانند سرم پاک‌کننده صورت و سپس تونر استفاده کنید. پس از آماده‌شدن پوست، زمان انتخاب یک ماسک نور درمانی LED است. ما ماسک نوردرمانی نیلای را توصیه می‌کنیم. زیرا این ماسک از بهترین ماسک‌های صورت LED در بازار دستگاه‌های خانگی مراقبت از پوست است.

ماسک جوانسازی صورت نیلای با تکنولوژی روز ساخته شده است. این پوشانه برای انواع پوست و نگرانی‌های پوستی طراحی شده است. ماسک ال ای دی نیلای از درمان با نور قرمز و نور نزدیک به مادون قرمز استفاده می‌کند. این طول‌موج‌ها برای کاهش علائم قابل‌مشاهده پیری (به ویژه در ناحیه دور چشم) کاربرد دارند.

این درمان ده-بیست دقیقه‌ای دارای فناوری درجه بالینی است. با سه بار استفاده در هفته بعد از گذشت شش تا ۱۲ هفته، نتایج استفاده از نیلای را ملاحظه خواهید نمود. بنابراین می‌توان ماسک نوردرمانی نیلای را سریع ترین روش جوانسازی پوست تلقی کرد (البته این دوره زمانی به سن، مقدار چروک و جنسیت نیز بستگی دارد). جوانسازی پوست در محیط پر از آسایش خانه، بدون صرف هزینه و وقت برای رفتن به کلینیک، مزیت کلیدی این دستگاه است. از این رو در نظر گرفتن ماسک‌ صورت نوردرمانی نیلای به عنوان آسان ترین روش جوانسازی پوست، منصفانه به ‌نظر می‌رسد. توصیه می‌شود طبق دستور، از ماسک خود استفاده کنید. ماسک ال ای دی نیلای برای کاهش خطوط ریز صورت، مورد تأیید و اثبات‌شده است. علاوه‌ بر این می‌تواند به کاهش اندازه منافذ پوست نیز کمک کند. شکل زیر نمایی از ماسک جوانسازی صورت نیلای را نشان می‌دهد. برای مشاهده سایر ویژگی‌های نیلای و یا خرید ماسک، اینجا را کلیک کنید.

تبلیغ نیلای ماسک روی صورت | خرید ماسک ضد چروک و جوان کننده نوری نیلای
ماسک صورت نوردرمانی ایرانی برند نیلای

تونل LED چیست

برای برخی از کاربران این سؤال پیش آمده که تونل LED چیست؟ دستگاه تونلی ال ای دی صورت شامل چند پنل یا صفحه LED است. در این پنل‌ها از چند ردیف لامپ ال‌ای‌دی با طول‌موج‌های مختلف، برای درمان پوست استفاده می‌کنند. تونل‌های LED به شکل مدور و یا چندضلعی ساخته شده‌اند. همچنین چهره را از تمام زوایا روشن می‌کنند. تونل‌های LED علاوه بر صورت، برای قسمت‌های دیگر بدن نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند. در شکل زیر یک دستگاه تونلی ال ای دی نشان داده شده است.

دستگاه فوتون تراپی | خرید ماسک ضد چروک و جوان کننده نوری نیلای
دستگاه تونلی ال ای دی تاشو مدور برند Bestqool

این دستگاه‌های نوردرمانی، روشی کاملاً ایمن به‌شمار می‌آیند. اما از نظر وزن و اندازه با ماسک ‌های ال ای دی قابل‌مقایسه نیستند. اگرچه تونل‌های LED تاشو هستند. اما وزن آن‌ها سنگین و معمولاً حدود دو تا چهار کیلوگرم است. این امر باعث شده تا حمل و نقل این دستگاه‌ها به سادگی ماسک‌ های ال ای دی نباشد ( وزن ماسک‌های ال ای دی معمولاً کمتر از دو کیلوگرم است). از معایب دستگاه تونلی ال ای دی، درازکشیدن کاربر حین استفاده از آن است. در صورتی که ماسک ‌های ال ای دی را در هر حالتی می‌توان استفاده کرد (هنگام نشستن، ایستادن و یا درازکشیدن). به همین منظور ما ماسک صورت نوردرمانی نیلای را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

ماسک ال ای دی نیلای با وزن سبک 350 گرم، تولید کشور ایران است. این دستگاه یک درمان ایمن و غیرتهاجمی است. درمانی که فقط 20 دقیقه طول می‌کشد. استفاده منظم از ماسک نور درمانی LED نیلای به افزایش تولید کلاژن کمک می‌کند. در نتیجه باعث سفت و صاف‌شدن پوست می‌شود. با مراجه به سایت khizlgl.ir می‌توانید از فواید بیشمار ماسک نور درمانی LED نیلای مطلع شوید. در نتیجه آن را با آگاهی تمام خریداری خواهیدکرد.

نوبت شما

هدف ما از انتشار این مقاله، کمک به سلامت شماست. پس، نظرها و پیشنهادهای خود را بنویسید و ما را در رسیدن به این هدف یاری کنید. می‌توانید سؤالات خود را نیز درباره “مزایای ال ای دی تراپی” در همین قسمت بیان کنید تا متخصصان ما به آن پاسخ دهند.

مراجع:

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
Scroll to Top
اسکرول به بالا