Light Gives Life!

اشتراک تجربه مصرف کنندگان

در این بخش نظر عزیزانی که از پوشانه جوان ساز پوست نیلای جهت برطرف نمودن چین و چروک های ناشی از پیری پوست استفاده نموده اند، برای اطلاع عموم قرار داده شده است.

درضمن در این صفحه به تدریج تجربه سایر مصرف‌کنندگان این محصولات نیز درج خواهد شد.

خیلی وقت بود که دنبال یه محصول میگشتم تا چین و چروک هام رو از بین ببره. اعتماد به نفسم رو از دست داده بودم و حس پیری داشتم تا با ماسک ال ای دی نیلای آشنا شدم. به خانومایی که ظاهرشون خیلی براشون مهمه این ماسک رو توصیه می کنم.
رعنا
من به صورت ژنتیکی پیری زودرس داشتم و پوستم خیلی شکسته شده بود. از ماسک جوان ساز شش ماه استفاده کردم و الان خیلی پوستم شاداب شده. مرسی از نیلای
هادی اصغری
اینقدر کرم های ضد پیری استفاده کرده بودم مخصوصا برای دور چشمم که خیلی خسته شده بودم. اصلا فایده ای هم نداشت. ولی یه دوره 10 هفته ای از این ماسک معجزه آسا استفاده کرم و نتیجش فوق العادس.
نیوشا
عملکرد پوشانه خیز واقعاً باورنکردنیه. حدود چند ماهه که کاربر این دستگاه بود و نتایج برای خودم و اطرافیانم کاملاً واضحه. همه می‌پرسن چی کار کردم. واقعاً اولش باورم نمی‌شد تأثیر داشته باشه.
محسن
من دو تا از این دستگاه خریدم. یکیش رو روز مادر به مادرم دادم. جفتمون خیلی دوسش داریم.
سمانه
نیلای برای من مفید بوده. بعد از یک ماه استفاده بافت پوستم بهتر شده. برای لطیف نگه داشتن پوست هم کارایی داره.
راضیه
من 59 سالمه. سه ماهه که دارم از ماسک خیز استفاده می‌کنم. حداقل ده سال جوونتر به نظر می‌رسم الآن. توصیه می‌کنم حتماً بخریدش.
شیدا رضی
چندین ماهه که از این پوشانه استفاده می‌کنم. روی چین و چروک پاکلاغی اطراف چشمم خیلی تأثیر گذاشته. استفاده ازش آسونه و برای استفاده مرتب هیچ مشکلی وجود نداره. گذاشتمش کنار تختم. شبا موقعی که دارم آهنگ گوش می‌دم ازش استفاده می‌کنم. خیلی آرامش‌بخشه. دو سه بار پیش اومده که موقع استفاده اصلاً خوابم برده.
صفری
بعد از هفته اول استفاده می‌تونم تفاوت توی آبرسانی و خاصیت ارتجاعی پوستم رو احساس کنم. به نظرم افزایش سن اجتناب‌ناپذیره. اما وقتی یه همچین محصولی وجود داره، اگه نخریدش، پیر شدن انتخاب شماس! من که خریدش رو به همه توصیه می‌کنم.
نوید

ثبت بازخورد شما از پوشانه نیلای

Loading
Scroll to Top
اسکرول به بالا