لیست اقلام موجود در پکیج جوان ساز پوست نیلای
- ماسک نیلای
- پاوربانک
- بند چرمی
- دفترچه راهنما
نحوه استفاده:
دفترچه راهنما را به طور کامل مطالعه نمایید.
پیش از استفاده از پوشانه، پاوربانک را شارژ نمایید و مقداری مرطوبکننده روی صورت خود استعمال نمایید.
ابتدا کابلی را که به پوشانه متصل است به پاوربانک وصل نموده تا LEDها روشن شوند.
بند چرمی را از یک طرف داخل گلمیخ کنید. سپس پوشانه را روی سر قرار دهید.
با استفاده از دو گردانه کناری ابتدا تلها را شل کرده تا بتوانید آنها را در جای مناسب محکم کنید. توجه داشته باشید که تل نگهدارنده فوقانی روی سر و تل پایینی در ابتدای محل رویش مو (کمی بالاتر از پیشانی) قرار گیرد. پس از آن گردانهها را سفت کرده تا تلها ثابت باقی بمانند. طرف دیگر بند چرمی را که آزاد است، به میزانی که احساس راحتی میکنید در سگکها محکم کنید.
3
پس از گذشت بیست دقیقه ابتدا یک طرف بند چرمی را از سگک جدا کنید و پوشانه را از روی صورت بردارید.
کابل را از پاوربانک جدا نمایید.
حتماً دستگاه را مجدداً درون جعبه قرار دهید.
** توجه**
توجه: نور LEDهای فروسرخ (تعداد 16 LED که در شکل به صورت نقاط مشکی نشان داده شده) دیده نمیشود. این نور برای چشم انسان قابل رؤیت نیست و ضرری نیز برای چشم ندارد.
- پس از چند بار استفاده از پوشانه، قسمتهایی را که نزدیک پوست قرار میگیرد با استفاده از یک تکه پنبه آغشته به تونر یا دستمال خشک، تمیز نمایید.
- این پوشانه ضدآب نیست، هرگز آن را با آب یا مایعهای دیگر نشویید.
- پوشانه را صاف نگهدارید تا کابل آن آسیب نبیند.
- پوشانه را هر بار به دقت در جعبه قرار دهید.
- پوشانه را در دمای اتاق نگهداری کنید.
- پوشانه را در معرض گرما، آفتاب مستقیم و یا در مکان مرطوب قرار ندهید.
- پوشانه را در کنار اشیای تیز که ممکن است به آن آسیب بزند قرار ندهید.
- از محصول برای هدفِ دیگری به غیر از هدف ذکر شده استفاده ننمایید.
- از محصول برای هدف دیگری به غیر از هدف ذکر شده استفاده ننمایید.
- اگر زخم یا حساسیت پوستی دارید، پیش از استفاده از وسیله با یک پزشک مشورت نمایید.
- در صورتی که در طول استفاده واکنش غیرطبیعی مانند خارش یا جوش رخ داد، بلافاصله استفاده را متوقف نموده و با یک پزشک مشورت نمایید.
- نور LEDها را مستقیماً به داخل چشم نتابانید (در حالت آرامش و با چشم بسته استفاده شود).
ضمانتنامه، بستهبندی کالا است.
زمانی که خرابی به علت قصور مشتری رخ داده باشد، تعویض و یا استرداد امکانپذیر نیست.
موارد خارج از ضمانت
- خرابی به علت خطای مشتری باشد (افتادن، تماس با آب، شوک، شکستن، فشار بیش از حد به دستگاه و …)
- خرابی توسط تعمیرکاری به غیر از تکنسینهای شرکت رخ داده باشد.
- خرابی در اثر استفاده از اجزای تأیید نشده رخ داده باشد.
- سرویس رایگان تا 6 ماه پس از تاریخ خرید تضمین میگردد.
سرویس رایگان
- سرویس رایگان تحت قوانین ضمانت اجرا میگردد. اگر دستگاه به طور طبیعی و با توجه به هشدارها استفاده شده و مشکلی برای دستگاه پیش بیاید، رسیدگی به مشکل تضمین میگردد.
سرویس با هزینه
سرویس برای موارد زیر حتی در دوره ضمانت نیز با پرداخت هزینه امکانپذیر است:
- زمانی که خرابی به علت خطای مشتری رخ دهد.
- زمانی که از وسایلی به غیر از وسایل داخل بستهبندی دستگاه استفاده شده و خرابی رخ دهد.
- زمانی که تاریخ خرید در ضمانتنامه قید نشده و یا دستکاری شده باشد.