Light Gives Life!
پولداری مراقبت پوست | خرید ماسک جوان کننده صورت

ثروتمند بودن بهترین راه مراقبت از پوست

مراقبت از پوست یک صنعت عظیم جهانی است که هرگونه تکنیک و مهارت که باعث پاکسازی و بهبود بافت پوست می‌شود در بر می‌گیرد. طیف وسیعی از روش‌ها، ابزار و محصولات وجود دارد تا شما بتوانید از پوست خود مراقبت کنید؛ مثل کرم‌های مرطوب کننده، ضدآفتاب‌ها، سرم‌های درمانی، ماساژ، بخور، فیشال، پاکسازی، ال ای دی درمانی و… . اما می‌توان گفت که مهم‌ترین عامل اثرگذار روی پوست، پول است. البته که به این معنا نیست که پول را مستقیماً روی صورت خود بمالید.

به ظاهر یک شخص ثروتمند دقت کنید و سعی کنید بسنجید که چه چیزی از او توجه شما را جلب می‌کند؟ بیشتر اوقات، متوجه خواهید شد که این فقط لباس‌های گران قیمت یا شباهت زیاد به یک سلبریتی نیست که توجه شما را جلب کرده، بلکه پوست صاف و بدون منفذ و عاری از ایراد است. افراد ثروتمند، چه معروف و چه غیرمشهور، تمایل دارند که به خوبی دیده شوند و پوستشان بدرخشد.

توصیه‌های عامیانه و عمومی مراقبت از پوست افراد ثروتمند و یا مشهور

مرحله 1:روتین پوستی مناسب داشته باشید. صورت خود را دو بار در شبانه‌روز بشویید. از آفتاب دوری کنید. هیدراته بمانید. از کرم ضد آفتاب استفاده کنید و به اندازه کافی بخوابید.

مرحله 2: کرم و سرم‌های مناسب پوست خود را استفاده کنید.

مرحله 3: فیشال و ماساژ انجام دهید.

این توصیه‌ها، بارها و بارها در مقالات، رسانه‌ها، شبکه‌های اجتماعی و کانال‌های مربوط به زیبایی و پوست، تکرار می‌شوند. اگر محصول مناسب پوست خود را پیدا کنید و سبک زندگی سالمی داشته باشید (بدون سیگار، بدون الکل، بدون فست فود و …) آنگاه پاداش شما پوستی با درخشش خیره‌کننده است.

در این نصیحت اندکی دروغ وجود دارد. این راهنمایی و توصیه‌ها از سوی افراد ثروتمندی می‌آید که به تمام محصولات پوستی و بهترین درمان‌های دنیا دسترسی دارند و در عین حال که بر اهمیت سبک زندگی تأکید می‌کنند، هزینه‌های واقعی محصولات، درمان‌های شیمیایی و انجام عمل‌های تهاجمی صورت خود را از چشمان شما دور نگاه می‌دارند. سلبریتی‌ها بدون متخصصان پوست، زیبایی‌شناسان و کلینیک‌های زیبایی، به‌ اندازه‌ای که به نظر ‌می‌رسد، زیبا نخواهند بود. شما می‌توانید به اندازه‌ای که می‌خواهید آب بنوشید و از ضد آفتاب استفاده کنید، اما مؤثرترین ترفند مراقبت از پوست، هزینه کردن است.

شاید به دلیل اینکه این اقدامات برای مدل‌ها و هنرپیشه‌های ثروتمند و رسانه‌هایی که اخبار آن‌ها را در چشم مردم فرو می‌کنند، شرم آور است، که آنقدر به این توصیه‌ها و نتایج حاصل از آن تأکید دارند. در حالی که طبیعتاً این نتایج با پول فراوان خریداری می‌شوند.

مراقبت از پوست ثروتمندان| خرید ماسک جوان کننده صورت

مردم عادی تشنه این هستند که بدانند چگونه افراد ثروتمند و زیبا به این شکل درآمدند، به این معنی که تقریباً همه رسانه‌های زیبایی مرتباً لیست نکات و ترفندهای مدل ها و بازیگران زن و مرد را منتشر می‌کنند. برای ویراستاران و نویسندگان زیبایی و همچنین افراد ثروتمند و مشهوری که مورد بررسی قرار گرفتند، لازمه داشتن پوست صیقلی، ترکیبی از جوانی، شانس ژنتیکی، دسترسی به محصولات گران قیمت، درمان‌ها و روش‌های جوانسازی جدید است.

هزینه های مراقبت پوست افراد مشهور

اما دانستن هزینه‌های درمانی گران قیمت آن‌ها برای خانم‌ها می‌تواند بسیار افسرده کننده و برای خود این افراد مأیوس کننده باشد؛ چرا که همواره از افشای آن فرار می‌کنند. به عنوان مثال، در مقاله‌ای در مجله Elle در سال ۲۰۱۶ که هفده مدل ویکتوریا سیکرت را مورد بررسی قرار داد، هشت نفر از آن‌ها عادات سبک زندگی مانند نوشیدن آب و ورزش را ستودند و چندین راه‌حل کم‌هزینه دیگر مانند نوار کوچک کننده منافذ باز را که در داروخانه‌ها موجود است، مورد تحسین قرار دادند. اما هیچ یک از آن‌ها به Mzia Shiman که وظیفه مراقبت از پوست مدل‌های ویکتوریا سیکرت را برعهده دارد، اشاره‌ای نکردند. فیشال‌های صورت در اسپای او در نیویورک از 200 دلار شروع می‌شوند و خدمات پیشرفته‌ای مثل سفت کردن پوست و حجیم‌ نگه داشتن صورت را از طریق تخت‌های LED تراپی و یا جریان میکروالکتریک ارائه می‌دهد.

میکروکارنت فیشیال | خرید ماسک نوری LED جوان کننده پوست نیلای

 

حتی اگر از درمان‌های مدرن با تکنولوژی پیشرفته و مشکلات پوستی مانند آکنه، اسکار و یا درماتیت چشم‌پوشی کنید -که معمولاً نیاز به مداخله یک متخصص پوست گران قیمت دارد- خود روتین روزانه مراقبت از پوست آن‌ها می‌تواند برای مردم عادی بسیار گران باشد. وب سایت زیبایی The Gloss، از افراد با نفوذ می‌خواهد تا از هزینه محصولات مراقبت از پوست و موی مدل‌هایی که از فروشگاه the top shelf خرید می‌کنند، سردربیاورد. در نهایت به تفصیل، لیست محصولات مراقبت از پوست آنجلا لیندوال، مدل کهنه‌کار، را فهرست می‌کند که به 629 دلار می‌رسند. لازم است که بدانید بیشتر این محصولات دارای بسته‌های کوچک هستند که به سرعت خالی می‌شوند. نکته جالب این است که این محدوده قیمت (629دلار) برای این فروشگاه، عادی و معمولی است.

وقتی افراد مرفه فقط یک ترفند را با تحریک یک نشریه زنانه نام می‌برند و وانمود می‌کنند که مانند جادو عمل می‌کند، کرم‌ها، سرم‌ها و لایه‌بردارهای چند صد دلاری را از شما پنهان می‌کنند. با گرایش افراد معمولی به سمت استفاده از این ترفندهای خانگی، مشکلات پوستی مانند چین و چروک یا هایپرپیگمانتاسیون را که نیاز به برخی مواد شیمیایی و تخصصی دارد، از دست خواهند داد. شاید بدانید که بسیاری از این مواد تخصصی واقعاً کار می‌کنند و برخی معضلات پوستی را کاملاً درمان می‌کنند. البته این بدان معنا نیست که رژیم غذایی حاوی غذاهای سالم و تازه، نوشیدن آب فراوان و هشت ساعت خواب کامل تأثیری بر ظاهر پوست شما ندارد.

رژیم غذایی و پوست | خیز

کرم ضد آفتاب یکی دیگر از آن ادوات زیباییست که در دسترس همگان است و برای جلوگیری از علائم قابل مشاهده پیری، ضروری در نظر گرفته می‌شود. بسته به اینکه در چه سطح مالی قرار دارید، انتخاب یک کرم ضدآفتاب هم دچار پیچیدگی‌هایی می‌شود. در سال 2017، جکی آینا (یوتیوبر) تعدادی از ضدآفتاب‌های مورد استفاده خود را منتشر کرد و قصد داشت به طرفداران خود در انتخاب ضدآفتاب‌هایی که بازیگران وسلبریتی‌ها استفاده می‌کنند، کمک کند. همه گزینه‌ها بیش از 30 دلار قیمت داشتند!

با این حال، رسانه‌های قوی صنعت مد و زیبایی همچنان به جمع‌آوری نکات و ترفندهای افراد جوان، ثروتمند و بعضاً مشهور، بدون زیر سؤال بردن این دروغ بزرگ، ادامه می‌دهند.

یکی از کارهایی که افراد مشهور مانند مدل‌ها، بازیگران، فوتبالیست‌ها، خواننده‌ها و… برای حفظ کیفیت پوست خود انجام می‌دهند اما به آن اشاره نمی‌کنند، ال ای دی درمانی است. این افراد با مراجعه به اسپاهای شخصی خود که در آن‌ها تخت‌های ال ای دی برای جوانسازی کل بدن وجود دارد و دراز کشیدن به مدت چند ساعت روی آن‌ها، پوست صورت و بدن خود را به طرز معجزه‌آسایی صاف و جوان نگه می‌دارند. هزینه اجاره این تخت‌ها به قدری بالاست که افراد عادی به هیچ عنوان نمی‌توانند از پس تأمین آن برآیند.

 

نوردرمانی با نور قرمز | خیز

محصول مراقبت پوست ارزان و بی خطر

خبر خوب اینکه پنل‌های ال ای دی که به شکل ماسک است در ایران ساخته شده و وجود دارد. شرکت خیز اولین و تنها تولیدکننده این ماسک‌های LEDدرمانی است که شما می‌توانید با صرف هزینه اندک برای پوست صورت خود همان کاری را انجام دهید که ثروتمندان و افراد مشهور دنیا انجام می‌دهند.

ماسک ال ای دی را چگونه بخریم | خرید ماسک LED

برای آگاهی از نحوه سفارش ماسک ال ای دی تراپی جوانساز با شماره 09045485240 تماس بگیرید.

نوبت شما

هدف ما از انتشار این مقاله، کمک به سلامت شماست. پس، نظرها و پیشنهادهای خود را بنویسید و ما را در رسیدن به این هدف یاری کنید. می‌توانید سؤال‌های خود را نیز درباره “رابطه بین پول و پوست خوب” در همین قسمت بیان کنید تا متخصصان ما به آن پاسخ دهند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
Scroll to Top
اسکرول به بالا