Light Gives Life!
نکات محصولات پوستی | خرید ماسک ال ای دی جوانساز پوست نیلای

نکات مهم خرید محصولات پوستی

مراقبت از پوست

پوست ظریف‌ترین و مهم‌ترین قسمت بدن است. در نتیجه مراقبت صحیح از پوست بسیار مهم است. مراقبت از پوست به روش اشتباه می‌تواند منجر به ایجاد یا تشدید مشکل پوستی شود. در واقع دانش معمولی هر فرد ممکن است همیشه قابل ‌اعتمادترین منبع اطلاعاتی در این خصوص نباشد. برخی از افراد تلاش زیادی برای مراقبت از پوست خود می‌کنند. به عنوان مثال محصولات مراقبت از پوست فراوانی را خریداری می‌کنند. اما همچنان پوست آن‌ها دارای مشکلاتی است. یکی از دلایل آن می‌تواند اشتباه در انتخاب و خرید محصولات مراقبت پوستی باشد. قبل از هزینه کردن و خرید محصولات مراقبت از پوست باید عوامل متعددی را در نظر داشته باشید. برای کمک به شما کاربران عزیز، در این مقاله فاکتور‌های مهم در زمینه خرید محصولات مراقبت پوستی از تناسب با نوع پوست تا تاریخ انقضای آن‌ها آورده شده است.

راهنمای خرید محصولات مراقبت از پوست

محصولات متعددی برای مراقبت از پوست در بازار موجود است. با توجه به تعدد این گزینه‌ها، انتخاب محصول مراقبت از پوست مناسب ممکن است کمی چالش‌برانگیز باشد. شناخت بهترین محصولات مراقبت از پوست به عوامل مختلفی بستگی دارد. مهم‌ترین عوامل و بایدها و نبایدها هنگام خرید محصولات مراقبت پوستی عبارت است از:

  • شناخت نوع پوست خود و انتخاب محصول متناسب با آن
  • پرهیز از خرید تبلیغاتی
  • توجه به مواد تشکیل‌دهنده محصول و شناخت آن‌ها
  • انجام پچ تست (patch test) روی پوست خود
  • انتخاب محصول با در نظر گرفتن مشکل و بیماری پوستی خود
  • توجه به تاریخ انقضا و ماندگاری محصول
  • خرید محصول مراقبت پوستی حاوی ضدآفتاب
  • توجه به برند و نام تجاری محصول
  • قیمت محصول پوستی
  • نوع و میزان نیاز به محصول مراقبت از پوست و تعیین روتین مراقبت از پوست
  • مشورت با متخصص پوست در خصوص انتخاب محصول

هنگام خرید محصولات مراقبت پوستی، برای حفظ سلامت پوست خود باید به طور فعال از این عوامل اطمینان حاصل کنید.

محصولات پوستی | خرید ماسک ال ای دی جوانساز پوست نیلای

خرید محصولات مراقبت پوستی متناسب با نوع پوست

نوع پوست مهم‌ترین عامل در انتخاب محصولات مراقبت از پوست است. گاهی ‌اوقات برخی از افراد از محصول نامناسبی برای نوع پوست خود استفاده می‌کنند. افراد دارای پوست مستعد آکنه و حساس باید بیشترین احتیاط را در مورد ترکیبات مختلف محصولات مراقبت از پوست خود داشته باشند. از سوی دیگر، پوست چرب می‌تواند طیف وسیع‌تری از مواد را تحمل کند. در حالی که همین مواد گاهی ‌اوقات باعث ایجاد جوش یا تحریک برای انواع دیگر پوست می‌شوند. در قسمت زیر مواد پیشنهادی برای انواع پوست آورده شده است:

انواع پوست | خیز

  • محصولات پوستی مناسب پوست چرب: برای این نوع پوست از محصولات حاوی آلفا هیدروکسی اسید (alpha hydroxy acids) -اسید گلیکولیک یا اسید سالیسیلیک (glycolic acid or salicylic acid)-، بنزوئیل پراکسید (benzoyl peroxide) و اسید هیالورونیک (hyaluronic acid) استفاده کنید. این مواد در کنترل تولید بیش ‌از حد سبوم مؤثر هستند. اسید هیالورونیک نیز فقط در نواحی مورد نیاز آبرسانی می‌کند. همچنین محصولات حاوی اسیدهای سالیسیلیک و هیالورونیک، یک شستشوی صورت مناسب برای پوست‌های چرب هستند.
  • محصولات پوستی مناسب پوست خشک: در صورت داشتن پوست خشک بهتر است محصولات حاوی کره شی و اسید لاکتیک (lactic acid) را خریداری کنید. این مواد باعث آبرسانی و لایه‌برداری ملایم پوست می‌شوند. در نتیجه پوست خشک را درخشان نگه می‌دارند.
  • محصولات پوستی مناسب پوست حساس: برای این نوع پوست می‌توانید از محصولات حاوی آلوئه‌ورا، بلغور جو دوسر و کره‌شی استفاده کنید. این مواد مرطوب‌کننده‌های خوبی هستند. محصول شستشوی بدن حاوی کره شیا برای افراد دارای پوست خشک و حساس و خواهان آبرسانی بیشتر، مناسب است.

در صورت عدم ‌اطمینان از نوع پوست خود، بهتر است برای تشخیص به متخصص پوست مراجعه کنید و یا فرم تشخیص نوع پوست را در همین سایت پر کنید. پس از مشخص‌شدن نوع پوستتان، می‌توانید محصولات مراقبت از پوست را با دقت بیشتری انتخاب کنید.

ماسک LED جوانساز پوست نیلای

به روزترین و کم‌خطرترین روش جوانسازی پوست

سفارش ماسک نوری نیلای

پوست جوان و شاداب دیگر یک خاطره نیست
خرید نیلای

پرهیز از خرید تبلیغاتی محصولات مراقبت از پوست

نوع بسته‌بندی محصولات و محبوبیت آن‌ها گاهی ‌اوقات تله‌هایی برای خریدار هستند. در نتیجه نباید برای فرد هنگام انتخاب و خرید محصول مراقبت از پوست، ارزش زیادی داشته باشد. همچنین در صورت خرید محصول بر اساس توصیه دوست و آشنا، نباید فقط به ظاهر خوب پوست آن‌ها در حال حاضر توجه کنید. بلکه باید به نوع پوستشان نیز دقت کنید. این نکته برای شما نشانگر قابل‌اعتماد‌تری از میزان کارایی محصول است.

برخی از محصولات با عدم رضایت مصرف‌کنندگان مواجه می‌شوند. این مصرف‌کنندگان ممکن است برخی از واکنش‌های پوستی نامطلوب بسیار جدی را تجربه کرده باشند. با وجود این نباید تصور کرد که محصولات مورد نظر برای همه مضر هستند. از سوی دیگر برخی برندها و محصولات مراقبت از پوست، محبوبیت زیادی پیدا می‌کنند. اما به این معنا نیست که به دلایل درستی محبوب بوده یا مناسب پوست شما نیز هستند.

بررسی لیست مواد تشکیل‌دهنده محصول بهترین راه برای تشخیص تناسب آن با پوست شما است. صرف نظر از اینکه آن محصول چه تعداد نظرات مثبت داشته باشد. در ادامه مطلب به موضوع مواد تشکیل‌دهنده محصولات به طور مختصر پرداخته می‌شود. 

بررسی مواد تشکیل دهنده محصولات پوستی هنگام خرید

هنگام انتخاب یک محصول مراقبت پوستی، درخصوص مواد تشکیل‌دهنده آن به نکته‌های زیر توجه کنید:

  • محصول مورد نظر بهتر است حاوی موادی مانند گلیسیرین، سرامیدها و اسید هیالورونیک، رتینول، ویتامین C، E و B3باشد.
  • از خرید محصول‌ حاوی عطر، سولفات‌ها، پارابن‌ها، فرمالدئید (formaldehyde) و آزادکننده‌های فرمالدئید اجتناب کنید.

محصولات سالم بدون پارابن و سولفات | خرید ماسک ال ای دی جوانساز پوست نیلای

  • توجه داشته باشید که محصول حاوی مواد طبیعی و یا ارگانیک مانند روغن ضروری همیشه انتخاب خوبی نیست.
  • به ترتیب مواد اولیه در فهرست مواد تشکیل‌دهنده دقت کنید.
  • از لیست طولانی مواد تشکیل‌دهنده محصول نترسید.
  • از منابع آنلاین برای تحقیق در مورد مواد تشکیل دهنده، استفاده کنید.

ویژگی های مواد تشکیل دهنده محصولات پوستی

یک محصول پوستی بهتر است حاوی مواد زیر باشد:

  • گلیسیرین: این ماده به عنوان ستون اصلی محصولات مرطوب‌کننده شناخته شده است.
  • سرامیدها و اسید هیالورونیک: هر دو ماده، عوامل مرطوب‌کننده مهمی هستند. این مواد به طور طبیعی در پوست یافت می‌شوند. توصیه می‌شود سرم‌های حاوی اسید هیالورونیک و لوسیون‌ها و کرم‌های حاوی گلیسیرین و سرامید را خریداری کنید.
  • اسید ال‌-اسکوربیک (l-ascorbic acid) یا ویتامین سی: این ویتامین به ویژه به شکل اسید ال‌اسکوربیک، یک آنتی‌اکسیدان است. این ماده آسیب ناشی از اشعه ماوراءبنفش را معکوس می‌کند. همچنین تولید کلاژن را تحریک می‌کند.
  • توکوفرول (Tocopherol) یا ویتامین E: این ویتامین خواصی مشابه ویتامین C دارد. ترکیب این دو ویتامین به عنوان یک دوتایی قدرتمند، بهترین عملکرد را در مراقبت از پوست دارد.
  • رتینول: رتینول یک عنصر کلیدی در محصولات مراقبت از پوست شبانه است. این عنصر باعث ترمیم سلول‌های پوستی و تحریک کلاژن می‌شود.
  • نیاسینامید (Niacinamide) یا ویتامین B3: این ماده برای کنترل چربی عالی است. در عین حال پوست را آبرسانی می‌کند. همچنین باعث یکدست‌شدن رنگ پوست می‌شود.

محصولات دارای ویتامین | خرید ماسک ال ای دی جوانساز پوست نیلای

علاوه بر موارد ذکرشده، توصیه می‌شود از خرید محصولات دارای عطر اجتناب کنید. زیرا رایحه‌های اضافه شده ممکن است باعث حساسیت و تحریک پوست شوند. بنابراین در صورت داشتن پوست حساس، اجتناب از خرید این محصولات بسیار مهم است. همچنین بهتر است محصولات حاوی مواد زیر را خریداری نکنید:

  • سولفات‌ها: این مواد پاک‌کننده اغلب در شوینده‌های بدن و شامپوها یافت می‌شوند. سولفات‌ها چربی طبیعی مو و پوست را از بین می‌برند. همچنین می‌توانند باعث تحریک پوست شوند.
  • پارابن‌ها: در محصولات پوستی از پارابن‌ها معمولاً به عنوان یک نگهدارنده شیمیایی استفاده می‌کنند (نگهدارنده باعث جلوگیری از رشد باکتری‌ها می‌شود). متخصصان صنعت این مواد را تقلیدکننده‌های استروژن می‌نامند. پارابن‌ها می‌توانند در طول زمان با از بین ‌بردن تعادل هورمونی، اثر مضری داشته باشند. طبق هشدارها این مواد ممکن است برای کودکان خردسال و افراد در معرض خطر سرطان سینه نیز مشکل‌ساز باشد.
  • فرمالدئید و آزادکننده‌های فرمالدهید: دیگر به‌ ندرت می‌توان فرمالدئید را در فهرست مواد تشکیل‌دهنده محصولی پیدا کرد. زیرا به عنوان یک ماده سرطان‌زای شناخته‌شده طبقه‌بندی می‌شود. اما از طرف دیگر این ماده اغلب با مواد شیمیایی با نام‌های متفاوت دیگر جایگزین می‌شود. از جمله کواترنیوم-15 (quaternium-15)، دی‌‌ام‌‌دی‌‌ام هیدانتوین (DMDM hydantoin)، دیازولیدینیل اوره (diazolidinyl urea) و ایمیدازولیدینیل اوره (imidazolidinyl urea). این مواد، فرمالدهید را در طول زمان آزاد می‌کنند. در نتیجه به عنوان نگهدارنده عمل خواهند کرد.

نکته های مرتبط با مواد تشکیل دهنده محصولات پوستی

هنگام خرید یک محصول مراقبت از پوست، نکته‌های زیر را در نظر داشته باشید:

  • استفاده از مواد طبیعی در محصول همیشه به معنای بهتربودن آن نیست: در فهرست مواد تشکیل‌دهنده ممکن است برخی از کلمه‌های آشنا مانند «طبیعی» یا «ارگانیک» را ببینید. این کلمه‌ها می‌توانند آرامش‌بخش باشند. اما همیشه محصول بهتر را نشان نمی‌دهند. به عنوان مثال، پیچک سمی یک روغن طبیعی است. اما نباید این روغن را برای تمام پوست خود به کار ببرید. بعضی از افراد اغلب با واکنش‌هایی به روغن‌های ضروری طبیعی مواجه می‌شوند. نوشته‌شدن برخی عبارت‌ها بر روی برچسب محصول، گاهی‌اوقات یک ترفند بازاریابی است. برخی از محصولات نیز با اشاره به تنها یک یا دو ماده موجود در فهرست مواد تشکیل‌دهنده، به عنوان یک فرآورده طبیعی برچسب‌گذاری می‌شوند.
  • به ترتیب مواد اولیه محصول دقت کنید: گاهی‌اوقات خریدار به دنبال محصولی حاوی ماده خاص است. همچنین ممکن است بخواهد از خرید محصول دارای ماده خاصی اجتناب کند. در خصوص این انتخاب باید به ترتیب مواد تشکیل‌دهنده توجه کنید. زیرا پنج ماده اول در فهرست اغلب، حدود 80 درصد از ترکیب محصول را تشکیل می‌دهند. در واقع مواد تشکیل‌دهنده به ترتیب بیشترین تا کمترین غلظت فهرست می‌شوند. بنابراین درصورت وجود یک ماده مشکل‌ساز یا بالقوه تحریک‌کننده در بین پنج مورد اول، باید از خرید آن محصول پرهیز کنید. به طور مشابه، در صورت ذکرشدن ماده محبوب و مورد نظر شما در پایان فهرست، آن محصول ارزش خرید ندارد. زیرا آن ماده، درصد کمی از کل محصول را تشکیل می‌دهد. درنتیجه مزایای مرتبط با آن را تجربه نخواهید کرد.
  • از فهرست طولانی مواد تشکیل‌دهنده محصول نترسید: گاهی‌اوقات شخص تصمیم به خرید محصولی با خواص ضدپیری می‌گیرد. در این موارد طبیعتاً فهرست مواد تشکیل‌دهنده کمی طولانی‌تر از سایر محصولات می شود. اما این امر نباید شما را از خرید منصرف کند. در عوض می‌توانید برای تشخیص کیفیت و تناسب محصول با پوست شما، از یک متخصص پوست کمک بگیرید.
  • برای تحقیق در مورد محصول انتخابی، از منابع آنلاین استفاده کنید: استفاده از منابع آنلاین می‌تواند انتخاب و خرید محصولات مراقبت از پوست با ترکیب‌ مناسب را برای شما آسان کند. در این خصوص دو سایت CosDNA و EWG Skin Deep برای تحقیق در مورد محصول و مواد تشکیل‌دهنده آن، پیشنهاد می‌شود. در سایت Skin Deep، محصولات مراقبت از پوست بر اساس تعدادی از عوامل، از جمله شیوه‌های تولید و خطرات بالقوه سلامت، رتبه‌بندی و امتیازدهی می‌شوند. در حالی که سایت CosDNA به شکلی عمیق‌تر به مواد تشکیل‌دهنده یک محصول می‌پردازد. همچنین عملکردهای فردی و امتیاز ایمنی آن‌ها را به تفصیل شرح می‌دهد.

انجام پچ تست پوست هنگام خرید محصولات مراقبت پوستی

برخی از محصولات باعث واکنش‌های آلرژیک، تحریک پوست یا مسدودشدن منافذ پوست شما می‌شوند. آزمایش پچ می‌تواند به تعیین این موضوع کمک کند. در صورت تحریک پوستتان به هر طریقی، باید از خرید محصول خودداری کنید. زیرا مواد تشکیل‌دهنده آن مناسب پوست شما نیست. لازم به ذکر است که پچ‌تست محصولات در ابتدا کمی زمان‌بر است. اما در نهایت می‌تواند باعث صرفه‌جویی در هزینه شود.

پچ تست پوست | خرید ماسک ال ای دی جوانساز پوست نیلای

انتخاب محصولات مراقبت از پوست با توجه به مشکل پوستی شخص

برخی افراد بسته به نوع پوست و حساسیت آن، با مشکلات پوستی خاصی روبرو هستند. برخی از این مشکلات پوستی عبارتند از:

  • آکنه
  • چین و چروک
  • لک
  • خطوط ریز
  • افتادگی پوست
  • اگزما
  • بثورات پوستی
  • منافذ باز پوستی
  • قرمزی پوست
  • آسیب ناشی از نور خورشید

تصمیم‌گیری برای خرید یک محصول مراقبت از پوست، به مشکل پوستی شما بستگی دارد. به عنوان مثال، پوست برخی از افراد به ‌شدت به آسیب نور خورشید حساس است. در این صورت تمام محصولات انتخابی آن‌ها باید دارای خاصیت محافظت در برابر اشعه ماوراءبنفش باشد. زیرا اینگونه محصولات نتایج بهتری را به آن‌ها ارائه می‌دهند. 

توجه به تاریخ انقضا محصولات پوستی هنگام خرید

تاریخ انقضای درج‌شده بر روی برچسب محصول، زمان ماندگاری آن را نشان می‌دهد. یک برند خوب مراقبت از پوست، تحت آزمایش پایداری محصولات خود قرار می‌گیرد. این کار برای اطمینان از ماندگاری طولانی و عدم‌ رشد میکروبی در آن‌ها انجام می‌شود. با توجه به این نکته باید محصول مراقبت از پوست با ماندگاری طولانی‌تری را انتخاب کنید. با این کار از مزایای محصول تا زمان مصرف کامل آن، بهره خواهید برد.

تاریخ انقضای محصولات پوستی | خرید ماسک ال ای دی جوانساز پوست نیلای

خرید محصولات مراقبت پوستی حاوی ضد آفتاب

محافظت از پوست در برابر اشعه ماوراءبنفش شدید خورشید، بسیار مهم است. به دلایل زیر، انتخاب مرطوب‌کننده‌ها و کرم‌های زیبایی با SPF  حداقل 30 بسیار مهم است:

  • به جوان‌شدن پوست کمک می‌کند.
  • خطر ابتلا به سرطان پوست را کاهش می‌دهد.
  • از آسیب‌های ناشی از نور خورشید جلوگیری می‌کند.
  • لکه‌های پیری، کک و مک و دیگر رنگدانه‌های پوست را به حداقل می‌رساند.

هنگام انتخاب کرم ضدآفتاب نیز باید کرمی با SPF 30 یا بالاتر خریداری کنید. همچنین باید کرم‌هایی با طیف گسترده را انتخاب کرد. زیرا این نوع از محصولات برای محافظت از پوست در برابر هر دو اشعه UVA و UVB طراحی شده‌اند.

توجه به بهترین برند محصولات مراقبت پوستی هنگام خرید

هنگام صحبت از خرید محصولات مراقبت از پوست، نام برند نقشی حیاتی دارد. در این خصوص توصیه می‌شود محصولاتی با مارک دارای شهرت خوب را انتخاب کنید. زیرا این کالاها برای مدت طولانی در بازار بوده‌اند. همچنین شرکت‌های موجود در پشت چنین نام‌های تجاری، در بیشتر موارد، مجبورند محصولات باکیفیت ارائه دهند. این کار برای حفظ شهرت ایجادشده در طول سال‌ها، ضروری است.

از طرف دیگر هر فردی باید بتواند اصل یا تقلبی‌بودن محصول مورد نظر خود را تشخیص دهد. این موضوع بسیار مهم است. کالاهای مختلف روش‌های متفاوتی برای تشخیص اصل‌بودن دارند. بنابراین لازم است هر شخصی در این زمینه کمی تحقیق کند.

در نظر گرفتن قیمت محصولات مراقبت از پوست هنگام خرید

محصولات مراقبت پوستی مختلف بر اساس فاکتورهایی مانند کیفیت، بسته‌بندی و کاربرد، قیمت‌های متفاوتی دارند. بودجه هر فردی، روی انتخاب و خرید این محصولات تأثیر می‌گذارد. همچنین ممکن است تصمیم‌گیری شخص در این زمینه را محدود کند. توجه به نکته‌های زیر هنگام خرید محصولات مراقبت از پوست توصیه می‌شود:

  • از انتخاب محصولاتی با قیمت پایین مشکوک اجتناب کنید. قیمت‌های ناچیز ممکن است نشان‌دهنده کیفیت پایین باشد.
  • قیمت بالا کیفیت بالا را تضمین نمی‌کند. برخی از برندهای آرایشی قیمت‌های خود را بی‌جهت افزایش می‌دهند. در صورتی که بیشتر اوقات، مواد تشکیل‌دهنده این برندها با محصولات مشابه فروخته‌شده در داروخانه‌ها یکسان است.

خرید محصولات مراقبت پوستی با توجه به نیاز خود

نوع و میزان نیاز هر فرد به محصول مراقبت از پوست نیز باید بر انتخاب او تأثیر بگذارد. محصولات مختلف برای مصارف متفاوتی طراحی شده‌اند. درمان آکنه، آبرسانی و تقویت پوست چند نمونه از این کاربردها هستند. به عنوان مثال، در صورت داشتن پوست خشک، محصول انتخابی باید دارای اثرات مرطوب ‌کننده باشد. در واقع هر شخصی باید روتین مراقبت از پوست خود را تعیین کند. داشتن یک هدف اصلی مراقبت از پوست، بسیار مفید است. هر فردی ممکن است برای روتین مراقبتی خود نیاز به محصولات مختلف زیادی داشته باشد. همچنین امکان دارد یک روال ساده و آسان را در پیش بگیرد. به عنوان مثال، چند محصول ضروری مانند پاک‌کننده‌، مرطوب‌کننده‌ و ضدآفتاب‌ می‌توانند یک روال سه مرحله‌ای کامل را تشکیل دهند. این روتین برای مراقبت از هر نوع پوستی کافی است.

علاوه ‌بر این هر شخصی باید به مقدار مورد نیاز خود از محصول خریداری کند. برای مثال فرد باید از خرید کالا به تعداد زیاد و یا محصولات با حجم بزرگ اجتناب کند. این کار موجب دور ریخته‌شدن کالا و صرف هزینه بی‌مورد می‌شود. زیرا ممکن است تمام محصول تا زمان پایان‌یافتن تاریخ انقضای آن مورد استفاده قرار نگیرد. همچنین امکان دارد قبل از مصرف کامل آن، مشکل پوستی فرد حل شود.

مشورت با یک متخصص پوست هنگام خرید محصولات مراقبت پوستی

قبل از استفاده از هر محصولی، بهتر است با یک متخصص پوست مشورت کنید. در واقع نباید به هیچ محصولی کورکورانه اعتماد داشته باشید. از این گذشته، پوست ممکن است مواد شیمیایی مضری را جذب کند. این مواد می‌توانند به جریان خون منتقل شوند. سپس بعدها منجر به مشکلات جدی خواهند شد. بنابراین در این خصوص همیشه از یک متخصص پوست مشاوره بگیرید. با این کار می‌توانید در زمان خرید محصول مورد نظر خود، تصمیم‌هایی عاقلانه بگیرید.

ماسک صورت نوردرمانی نیلای: یک محصول مراقبت از پوست خفن مطمئن

 

همانطور که گفته شد برای انتخاب یک محصول مراقبت از پوست باید فاکتورهای متعددی را درنظر بگیرید. در این صورت می‌توانید یک خرید مناسب، کاربردی و به‌صرفه داشته باشید. در این بخش یک محصول مراقبت از پوست مقرون‌به‌صرفه، به شما معرفی خواهد شد. ماسک ‌های ال ای دی که یک محصول با درمان غیرتهاجمی، برای انواع نگرانی‌های پوستی صورت هستند و بر اساس تکنولوژی نوردرمانی طراحی و ساخته شده‌اند. بنابراین محصولی کاملاً مطمئن به شمار می‌آیند. استفاده ماسک ‌های ال ای دی نتایج زیر را به دنبال دارند:

بنر تبلیغ نیلای 3 | خرید ماسک ال ای دی LED جوانسازی پوست

  • سفت‌شدن پوست
  • کاهش چین و چروک
  • کاهش التهاب
  • افزایش گردش خون

ماسک صورت نوردرمانی نیلای یک نمونه ایرانی از این ماسک های ال ای دی است. ماسک جوانسازی صورت نیلای می‌تواند جایگزین بسیاری از محصولات مراقبت از پوست دیگر در بازار باشد. پوشانه جوانسازی صورت نیلای تولید داخل کشور با مزایایی مشابه با نمونه‌های خارجی است. ماسک ال ای دی درمانی نیلای قابلیت شارژ دارد. بنابراین نباید مانند سایر محصولات مراقبت از پوست، نگران تاریخ انقضای آن باشید.

به دلیل ساخت ماسک ال ای دی نیلای در داخل کشور، قطعات دستگاه به‌ راحتی در دسترس هستند. از این رو می‌توان ماسک صورت نوردرمانی نیلای را محصول مقرون ‌به ‌صرفه‌ای دانست. با یک بار هزینه می‌توانید از پوشانه جوانسازی صورت نیلای، بارها و بارها استفاده کنید. همچنین می‌توانید ماسک ال ای دی نیلای را با سایر افراد منزل خود به اشتراک بگذارید. هنگام خرید ماسک نوردرمانی نیلای، دیگر نگرانی‌هایی مانند پچ تست و یا مواد تشکیل‌دهنده محصول وجود ندارد. قبل از خرید ماسک نوردرمانی نیلای، تنها در صورت داشتن مشکل و بیماری پوستی خاص باید با یک پزشک متخصص مشورت کنید. شکل زیر نمایی از این محصول مراقبت از پوست را نشان می‌دهد. جهت خرید ماسک نوردرمانی برند نیلای، نحوه استفاده از آن و کسب اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید.

نوبت شما

هدف ما از انتشار این مقاله، کمک به سلامت شماست. پس، نظرها و پیشنهادهای خود را بنویسید و ما را در رسیدن به این هدف یاری کنید. می‌توانید سؤالات خود را نیز درباره “فاکتور‌های مهم در زمینه خرید محصولات مراقبت پوستی” در همین قسمت بیان کنید تا متخصصان ما به آن پاسخ دهند.

مراجع:

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
Scroll to Top
اسکرول به بالا