Light Gives Life!
پچ لیفت پوست | خرید ماسک ال ای دی جوانساز پوست نیلای

راهنمای خرید چسب های لیفت پوست

چسب لیفت صورت چیست

چسب‌ لیفت صورت (face patches) مانند ماسک‌های ورقه‌ای تکه‌تکه‌شده، به پوست می‌چسبند. این ورقه‌های نازک سیلیکونی، نواحی دارای چین و چروک مانند پیشانی و اطراف دهان و چشم‌ها را صاف می‌کنند. در واقع چسب‌ لیفت پوست ممکن است کلیدی برای صاف‌کردن یا جلوگیری از چین ‌و چروک پوست صورت باشند. چسب‌ لیفت صورت به عنوان پچ یا پد رفع چین و چروک (wrinkle patches) نیز شناخته می‌شوند.

مانند بسیاری از روش‌های زیبایی از جمله بوتاکس، فیلر و نور درمانی ال ای دی، باید در مورد چسب‌ لیفت صورت نیز تحقیق کرد. آیا واقعاً چسب‌های لیفت باعث رفع چین و چروک می‌شوند؟ در ادامه این مقاله به پاسخ این سؤال و همچنین نظر متخصصان پوست در مورد چسب لیفت صورت پرداخته می‌شود. علاوه ‌بر این مزایا و معایب چسب‌ لیفت پوست به طور مختصر بیان خواهد شد.

نظر متخصصان پوست در مورد چسب‌ لیفت پوست

این پچ‌ها باعث کاهش تحرک پوست و در نتیجه باعث جلوگیری یا بهبود چین و چروک می‌شوند. این ورقه‌ها اغلب از سیلیکون یا کاغذ ضدحساسیت برای پوست ساخته شده‌اند. پدهای لیفت با چسبیدن به پوست، آن را در جای خود نگه می‌دارند. بنابراین پوست کشیده می‌ماند. همچنین خطوط چین و چروک، فرصت تشکیل یا عمیق‌تر شدن را ندارند. این برچسب ها در اشکال و اندازه‌های مختلف برای نواحی خاصی از صورت، گردن و سینه (نواحی مستعد چین و چروک) طراحی شده‌اند. طبق توصیه بیشتر سازنده‌های چسب لیفت، برای گرفتن بهترین نتیجه، باید آن را در طول شب استفاده کرد.

طبق گفته یکی دیگر از متخصصین پوست، پدهای سیلیکونی یک گزینه غیرتهاجمی عالی برای رفع موارد زیر هستند:

  • خطوط ناشی از حالت‌های صورت
  • خط‌های ناشی از چین‌خوردگی و فشرده‌شدن پوست در هنگام خواب (چسب لیفت با صاف نگه‌داشتن پوست از به ‌وجود آمدن چین و چروک در طول خواب جلوگیری می‌کند.)

چسب لیفت به جلوگیری از فرایند از دست دادن آب ترانس اپیدرمی (از دست دادن آب از طریق پوست) نیز کمک خواهد کرد.  به طوری که باعث مسدودشدن رطوبت می‌شود. این امر نتایج زیر را به دنبال دارد:

  • پوست بهتر هیدراته خواهد شد.
  • پوست بهتر می‌تواند خود را ترمیم کرده و کلاژن تولید کند.

 

پچ پوست لیفت | خرید ماسک ال ای دی جوانساز پوست نیلای

برندهای چسب لیفت پوست

چسب‌های لیفت صورت موجود در بازار دارای برندهای گوناگونی هستند. از برندهای برجسته پچ ضدچین و چروک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

سایر برندهای چسب لیفت صورت عبارتند از:

  • Sefudun
  • SUPSERSR
  • TMESL
  • YANTOU
  • Natura Bissé

معایب و عوارض چسب لیفت صورت

از معایب و ویژگی‌های منفی چسب لیفت صورت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نتایج کاهش چین و چروک به وسیله چسب لیفت موقتی است: طبق ادعای برخی از کاربران، چسب لیفت صورت نتایجی مشابه با بوتاکس یا پرکننده‌ها دارد. علیرغم محبوبیت این پچ‌ها، شواهد کمی مبنی بر ماندگاری اثرهای آن وجود دارد. در واقع چسب لیفت صورت می‌تواند به صاف‌شدن کوتاه‌مدت چین و چروک‌ها کمک کند. این برچسب‌ها با محدودکردن توانایی ایجاد حالت‌های عمیق صورت عمل می‌کنند. اما نتایج آن حداکثر چند ساعت دوام خواهد داشت. پدهای ضدچین‌ و چروک بیش از مؤثربودن، فریبنده هستند. البته دسته‌ای از پد‌ها به منظور تمرکز بر هیدراتاسیون و کاهش علائم پیری زودرس، با مواد متعددی اشباع شده‌اند. این برچسب‌ها مانند نمونه‌های برندNatura Bissé، ممکن است مزایای ماندگارتری داشته باشند.
  • استفاده از برچسب‌های پوستی با مواد فعال ممکن است برای هر فردی مناسب نباشد: برخی از برچسب‌های لیفت صورت، حاوی مواد فعال مانند اسیدهای بتا هیدروکسی (beta hydroxy acids) یا رتینول هستند. طبق نظر یک متخصص پوست، این پچ‌ها می‌تواند برای افراد دارای پوست حساس به طور بالقوه تحریک‌کننده باشد. به طوری که ممکن است باعث قرمزی و تحریک پوست شوند. همچنین پدهای حاوی ماده فعال رتینول ممکن است پوست را نسبت به نور خورشید حساس‌تر کنند. طبق توصیه آکادمی پوست آمریکا، زنان باردار یا شیرده باید از مصرف این برچسبها خودداری کنند. بهتر است هر محصول جدید مراقبت از پوست مانند برچسب‌های پوستی را قبل از استفاده گسترده‌تر، تست کنید. این کار پس از ترک استعمال محصول به مدت طولانی نیز توصیه می‌شود.

کاربرد چسب لیفت صورت

همانطور که گفته شد نتایج پوستی چسب لیفت صورت، کوتاه‌مدت است. در واقع کاهش موقت علائم فیزیکی پیری پوست از کاربردهای مهم این محصول است. برخی از افراد به دنبال صاف کردن پوست خود برای یک مراسم خاص مانند عروسی هستند. برچسب‌های لیفت می‌تواند به این افراد کمک کند. از طرفی برچسب لیفت صورت در گریم نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

لیفت صورت با چسب | خرید ماسک ال ای دی جوانساز پوست نیلای

مزایای چسب لیفت صورت

بیشتر پدهای چین ‌و چروک به ماسک‌های ورقه‌ای تشبیه می‌شوند. آن‌ها توانایی بهبود هیدراتاسیون پوست را دارند. همچنین می‌توانند مواد مراقبت از پوست را به صورت موضعی اعمال کنند. در واقع برخی از برچسب‌های رفع چین و چروک صورت دارای موادی با مزایای مراقبت از پوست هستند. این مواد ممکن است آبرسانی کنند. همچنین ظاهر صاف‌تری به پوست می‌دهند. دو ماده زیر از جمله مواد فعال مراقبت از پوست مورد استفاده در این پچ‌ها هستند:

  • هیالورونیک اسید (hyaluronic acid) آبرسان
  • ویتامین C روشن‌کننده پوست

 

این پدها به ایجاد اثرات ضدپیری کمک می‌کنند. بسیاری از چسب‌های لیفت صورت نیز مبتنی بر سیلیکون هستند. این ماده دارای خاصیت صاف‌کنندگی فوری چین و چروک است. بعضی از این برچسب‌ها حاوی مواد مراقبت از پوست محبوب رتینول هستند (مانند ماسک‌های ورقه‌ای مشهور موجود در بازار). طبق گفته آکادمی پوست آمریکا، رتینول با ایجاد بافت و رنگ یکنواخت، پوست را بهبود بخشد. برخی از برچسب‌های لوکس مانند برند Natura Bissé نیز حاوی مواد ضدپیری قوی زیر هستند:

  • اکتامیوکسیل (Octamioxyl)
  • کونوتوکسین (Conotoxin)
  • مس
  • پپتیدهای کلاژن (collagen peptides) –یک نسخه از کلاژن‌های کوتاه و شکننده-

از طرفی تست پوستی چسب لیفت صورت ریسک نسبتاً کمی دارد. تزریق‌هایی مانند بوتاکس، عضله‌های ایجادکننده خطوط را شل می‌کند. همچنین اثر آن‌ها تا چند ماه‌ باقی می‌ماند. برخلاف این نوع تزریق‌ها، پچ‌های رفع چین و چروک می‌توانند نتایج کوتاه‌مدتی را بدون هیچ سوزنی به شما ارائه دهند. البته در استعمال آن برای قسمت‌های پوستی مستعد آکنه، روزاسه و سایر التهابات پوستی، باید احتیاط کرد.

برچسب رفع چین و چروک | خرید ماسک ال ای دی جوانساز پوست نیلای
برچسب رفع چین و چروک زیر چشم برند Schminklers به همراه یک پاک‌کننده

قابل ذکر است که اکثر پدهای ضد چین ‌و‌ چروک قابل استفاده مجدد هستند. به عنوان مثال برچسب پیشانی برند Wrinkles Schminkles با حداکثر 20 مرتبه استفاده در هر پچ، به فروش می‌رسد. چسب‌های لیفت از همین برند دارای یک پاک کننده نیز هستند. با تمیزکردن این برچسب‌ها به وسیله پاک‌کننده، می‌توان دوباره از آن‌ها استفاده کرد. بدون اینکه خاصیت چسبندگی پچ‌ها از بین برود. بنابراین با افزایش عمر چسبندگی برچسب‌ها از این طریق، می‌توان بیشترین بهره را از آن‌ها برد. بهتر است بدانید که استفاده از صابون یا محصولات پاک‌کننده دیگر برای تمیزکردن پچ‌های ضدچروک، می‌تواند چسب را تجزیه کند.

انواع چسب لیفت صورت

چسب‌های لیفت صورت انواع مختلفی دارند. از جمله:

  • پچ‌های ضدچروک پیشانی و بین ابرو: این پچ‌ها برای جلوگیری و از بین بردن چین و چروک و خطوط ریز پیشانی و خط اخم مورد استفاده قرار می‌گیرند (چین و چروک‌های پیشانی معمولاً ناشی از آسیب نور خورشید، پیری، جای زخم یا حرکت‌های تکراری صورت هستند). برچسب‌های پوستی پیشانی با ایجاد یک محیط بسته، رطوبت را به سطح پوست می‌کشند. بنابراین به‌ آرامی، به طور مؤثر و همچنین بدون آسیب‌رساندن به پوست باعث جلوگیری و رفع چین و چروک و خطوط ریز می‌شوند. چسب لیفت پیشانی در شکل های مختلف زیر طراحی شده است.
چسب لیفت پیشانی | خرید ماسک ال ای دی جوانساز پوست نیلای
چسب لیفت پیشانی برند Wooshin Labottach
چسب لیفت بین ابرو و پیشانی | خرید ماسک ال ای دی جوانساز پوست نیلای
چسب لیفت بین ابرو و پیشانی برند Wooshin Labottach
  • چسب لیفت چشم: این نوع برچسب‌ها برای از بین بردن چین و چروک‌های اطراف چشم و خطوط پنجه‌کلاغی گوشه چشم به کار می‌روند.
چسب ضد چروک زیر چشم | خرید ماسک ال ای دی جوانساز پوست نیلای
چسب ضد چروک زیر چشم، برند Purederm
  • پدهای رفع چین و چروک دهان: برچسب‌های پوستی دهان به منظور کاهش یا پیشگیری از چین و چروک خطوط دور دهان از جمله خطوط لبخند طراحی شده‌اند.
چسب لیفت برطرف‌کننده خط لبخند | خرید ماسک ال ای دی جوانساز پوست نیلای
چسب لیفت برطرف‌کننده خط لبخند، برند MISS SPA
  • چسب لیفت رولی: این پدها را می‌توانید به شکل‌های مختلف و دلخواه قیچی کنید. سپس تکه‌های بریده‌شده را روی قسمت‌های متفاوت صورت قرار دهید.
چسب لیفت رولی | خرید ماسک ال ای دی جوانساز پوست نیلای
چسب لیفت رولی برند Akissos

بعضی از برندها دارای چند شکل چسب لیفت برای قسمت‌های مختلف صورت هستند. شکل زیر نمونه‌ای از این پدها را نشان می‌دهد.

ست کامل چسب لیفت صورت | خرید ماسک ال ای دی جوانساز پوست نیلای
چسب لیفت رولی برند Akissos

لازم به ذکر است که علاوه بر پچ‌های پوستی صورت، برچسب‌های مخصوص گردن و سینه نیز در بازار موجود است.

ماسک صورت نوردرمانی نیلای: رفع کننده چین و چروک صورت

با وجود مزایای چسب لیفت صورت، این پدها دارای نتایج کوتاه‌مدت و موقتی هستند. همچنین استفاده از آن‌ها ممکن است منجر به ایجاد حساسیت پوستی شود. در این بخش از مقاله قرار است به شما عزیزان، جهت کاهش چین و چروک، وسیله بهتری معرفی شود. یک ماسک جوانسازی صورت ایرانی به نام نیلای که بر پایه تکنولوژی نور درمانی ال ای دی طراحی شده است. نور درمانی LED عمدتاً بر موارد زیر متمرکز است:

  • مراقبت از پوست
  • ضدپیری
  • کاهش التهاب

مزایای این نوع درمان شامل افزایش میزان کلاژن در پوست است. این امر می‌تواند ظاهر چین و چروک و سایر نشانه‌های پیری پوست را کاهش دهد. ماسک ال ای دی نیلای نیازی به تبلیغ ندارد. زیرا بسیاری از مقاله‌های علمی، تأییدکننده فواید و نتایج مثبت ماسک‌هایی از این دسته هستند.

از ویژگی‌های دیگر ماسک جوانسازی صورت نیلای، قابلیت اشتراک آن با دیگران و همچنین شارژ مجدد دستگاه است. نتایج استفاده از ماسک صورت نوردرمانی نیلای به مرور بر روی پوست ایجاد می‌شود. اما در عوض این نتایج بلندمدت خواهد بود. به دلیل وزن سبک پوشانه نیلای، این ماسک به‌راحتی قابل حمل است. درنتیجه می‌توانید از آن در هر مکانی استفاده کنید. برای بهره‌مندی از فواید بیشمار ماسک ال ای دی نیلای، کافی است یک بار برای خرید آن هزینه کنید. زیرا در صورت خراب‌شدن ماسک، به‌ دلیل تولید آن در داخل کشور، قطعات مورد نیاز در دسترس هستند. جهت کسب اطلاعات بیشتر و نحوه استفاده از ماسک ال ای دی نیلای به سایت شرکت خیز با نشانی www.khizlgl.ir مراجعه بفرمایید. شکل زیر نمایی از ماسک جوانسازی صورت نیلای را نشان می‌دهد.

خرید دستگاه جوان کننده پوست نیلای | ماسک LED

نوبت شما

هدف ما از انتشار این مقاله، کمک به سلامت شماست. پس، نظرات و پیشنهادهای خود را بنویسید و ما را در رسیدن به این هدف یاری کنید. می‌توانید سؤالات خود را نیز درباره “چسب لیفت صورت” در همین قسمت بیان کنید تا متخصصان ما به آن پاسخ دهند.

مراجع:

چسب خط اخم

چسب لیفت صورت

از بین بردن خط خنده با چسب

از بین بردن خط اخم با چسب

چسب خط خنده

عوارض چسب ضد اخم

چسب بوتاکس صورت

چسب ضد چروک صورت

چسب اخم داروخانه

چسب اخم

چسب لیفت خط اخم

چسب لیفت خط خنده

چسب اخم ابرو

چسب ضد اخم

چسب صورت

چسب لیفت پیشانی

قیمت چسب خط اخم

سب گریم برای کشیدن پوست

چسب بوتاکس

چسب اخم ابرو دیجی کالا

چسب خط اخم از کجا بخریم

عکس چسب خط اخم

چسب لیفت صورت بدون بند

زدن چسب به خط اخم

چسب لیفت صورت چیست

چسب لیفت صورت کره ای

چسب ضد چروک

چسب پیشانی

چسپ لیفت صورت

چسب لیفت پیشانی دیجی کالا

چسب خط اخم دیجی کالا

چسب اخم چیست

چسب کشیدن پوست صورت

خرید چسب لیفت صورت

ماسک فیشیال صورت دیجی کالا

Face lifting patch Face lifting tape Face tape

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
Scroll to Top
اسکرول به بالا