Light Gives Life!
پروفسور پوست و مو | خرید ماسک LED فوتوتراپی نیلای

پروفسور پوست و مو در ایران

پروفسور پوست و مو کیست؟

در حقیقت پروفسور پوست و مو به کسی گفته می‌شود که در ابتدا تحصیلات دانشگاهی خود را با پزشکی عمومی آغاز کرده و سپس دوره تخصص پوست و مو را نیز پشت سر بذارد. پس از آن نوبت به اخذ مدرک بورد تخصصی خواهد رسید و در پی آن گذراندن دوره‌های فلوشیپی و دوره‌های تکمیلی آن است. اما این همه ماجرا نیست و می‌بایست پزشک متخصص نسبت به دریافت مدرک فوق تخصصی پوست و مو و همچنین کسب درجه علمی استاد تمام اقدام کند، تا به عنوان پروفسور درماتولوژی شناخته شود. به روز بودن اطلاعات و ارتقا دادن دانش فردی شخص متخصص، آشنایی با دستگاه‌ها و روش‌های نوین روز دنیا رسالتی است که همواره در بر دوش یک پروفسور پوست و مو است.

ماسک LED جوانساز پوست نیلای

به روزترین روش جوانسازی پوست

سفارش ماسک نوری نیلای

پوست جوان و شاداب دیگر یک خاطره نیست
خرید نیلای

پروفسور پوست و مو چه خدماتی را به بیماران ارائه می‌کند؟

بسته به نوع زمینه تخصص پزشک بایست از وی انتظار ارائه خدمات داشت. بدین معنا که برخی پزشکان در دوره تخصص و فوق تخصص خود در زمینه بیماری‌های پوستی اطفال تمرکز می‌کنند و تا کسب عنوان پروفسوری پوست نسبت به این زمینه تخصصی اهتمام دارند و برای انجام حراجی پلاستیک و زیبایی نمی‌توان به ایشان مراجعه نمود. چرا که تجربه کافی را در این زمینه ندارند. توجه کنید که برای دریافت هر نوع خدمات بهتر است که نمونه کارهای پزشک را از قبل ببینید و تحقیق لازم را به عمل آورید. ممکن است یک پروفسور پوست و مو در زمینه رفع ریزش مو بهترین باشد اما نتواند خدمات مناسبی برای جوانسازی و لیفت پوست ارائه دهد. لازم به ذکر است که جهت شناسایی و درمان برخی بیماری‌های پوستی نظیر: اگزما، پسوریازیس، ویتیلیگو و … می‌توان به هر متخصص و پروفسور پوستی مراجعه نمود اما زمینه های اصلی و کلی تخصص پزشکان پوست به شرح زیر است:

  • انجام خدمات زیبایی
  • جراحی پلاستیک
  • آسیب‌شناسی پوستی
  • درمان ضایعات پوستی
  • پوست اطفال
  • و…

نوبت شما

هدف ما از انتشار این مقاله، کمک به سلامت شماست. پس، نظرات و پیشنهادهای خود را بنویسید و ما را در رسیدن به این هدف یاری کنید. می‌توانید سؤال‌های خود را نیز درباره “پوروفسور پوست و مو در ایران” در همین قسمت بیان کنید تا متخصصان ما به آن پاسخ دهند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
Scroll to Top
اسکرول به بالا