Light Gives Life!
راهنمای انتخاب و خرید دستگاه ال ای دی درمانی

راهنمای خرید و انتخاب دستگاه نوردرمانی_ال ای دی درمانی

ال ای دی درمانی چیست؟  

LED مخفف دیود ساطع‌کننده نور است. در ابتدا ناسا نور درمانیLED  را برای آزمایش‌های رشد گیاهان در مأموریت‌های شاتل توسعه داد. بعدها دریافت که نویدبخش درمان زخم‌ها است. در دهه 1990، نیروی دریایی ایالات متحده استفاده ازLED  را برای کمک به بهبود زخم‌ها و در عین حال بازسازی بافت‌های عضلانی آسیب‌دیده آغاز کرد. از آن زمان، LED به عنوان یک درمان در نیازهای مختلف مصرف‌کنندگان در زیبایی‌شناسی تکامل یافته است. پس از آن نیز همچنان به توسعه خود ادامه می‌دهد. برخلاف سایر انواع نوردرمانی، LEDها حاوی اشعه ماوراءبنفش نیستند. در نتیجه برای مصرف‌کننده معمولی در خانه ایمن هستند.

دستگاه ال ای دی تراپی چیست؟

امروزه نوردرمانی LED توسط برخی از زیبایی‌شناسان برای کمک به بازسازی پوست استفاده می‌شود. در واقع به وسیله ابزارهای نوردرمانیLED ، نورهایی با طول‌موج‌های مختلف در پوست نفوذ می‌کنند. این دستگاه‌ها می‌توانند باعث افزایش خاصیت ارتجاعی پوست و تولید کلاژن شوند.

طبق تحقیقات انجام‌شده نیز نور درمانی LED  به بهبود ظاهر قرمزی، لکه‌های تیره، آکنه و چین و چروک پوست کمک می‌کند. برخی از دستگاه‌های نور‌درمانی LED مانند ماسک را می‌توان پوشید. همچنین می‌توان به عنوان یک وسیله دستی برای هدف قرار دادن قسمت‌های خاصی از بدن استفاده کرد.

چگونه بهترین ابزارهای نور درمانی LED را انتخاب کنیم؟

انواع مختلفی ازدستگاه‌های نوردرمانی LED و با طیف وسیعی از قیمت‌ها در دسترس هستند. بنابراین تصمیم‌گیری برای انتخاب یک دستگاه متناسب با بودجه و نیاز پوستی فرد، مهم است. از طرف دیگر هنگام خرید دستگاه، فاکتورها و ویژگی‌های زیر را باید در نظر گرفت:

  • طول موج نور مورد استفاده در پنل‌های LED
  • کیفیت، نوع و قیمت دستگاه‌های لایت تراپی
  • کاربرد لایت تراپی
  • بازخورد مشتری پس از خرید دستگاه های نوری
  • وزن وسیله های نوردرمانی
  • شدت تابش و مدت زمان درمان دستگاه ال ای دی
  • ال ای دی درمانی برای چه قسمت‌هایی از بدن استفاده می‌شود

با در نظر گرفتن تمامی فاکتورهای ذکرشده، می‌توانید بهترین انتخاب را داشته باشید. در واقع این فاکتورها به نوعی می‌توانند تعیین‌کننده ویژگی‌های مهم دستگاه‌های LED ایده‌آل باشند. در این مقاله بررسی‌های عالی متعددی از وب‌سایت‌های معتبر انجام شده است. با خواندن این مقاله می‌توانید دستگاه‌های ال‌ای‌دی موجود در بازار را ارزیابی کنید. در ادامه با ما همراه باشید.

ماسک LED جوانساز پوست نیلای

به روزترین و کم‌خطرترین روش جوانسازی پوست

سفارش ماسک نوری نیلای

پوست جوان و شاداب دیگر یک خاطره نیست
خرید نیلای

ویژگی های دستگاه های LED ایده آل

دستگاه‌های نوردرمانی ال‌ای‌دی در صورت داشتن ویژگی‌های زیر، ایده‌آل در نظر گرفته می‌شوند:

  • طول‌موج‌های با مقادیر دقیق به جای دامنه وسیع طول موجی در دستگاه‌های ال ای دی درمانی: این ویژگی شامل نداشتن طول‌موج‌های غیرضروری یا بالقوه مضر است. در صورت استفاده از نور آبی، بهترین انتخاب، طول موج 415 نانومتر است. بکاربردن این طول موج در ترکیب با نور قرمز یا فروسرخ توصیه می‌شود (آبی + قرمز اثرات بیشتری دارد).
  • میزان تابش دستگاه نوردرمانی: تابش به اندازه کافی و همچنین شفافیت شرکت در مورد میزان تابش دستگاه
  • عدم اتصال مستقیم به برق: برای استفاده به برق وصل نشود. ماسک ال‌ای‌دی نیلای نیز از این جهت به راحتی قابل استفاده است. زیرا مجهز به پاوربانک بوده و نیازی به وصل‌ شدن به برق در حین استفاده ندارد.
  • گارانتی در وسیله‌های لایت‌تراپی مهم است: در حالت ایده‌آل دارای 2 سال گارانتی باشد. گارانتی به توجیه برخی از قیمت‌ها کمک می‌کند. زیرا برخی از دستگاه‌ها ممکن است ارزان‌تر باشند. اما بعد از یک سال از کار بیفتند. بنابراین مجبور به خرید دوباره ماسک خواهید شد.
  • قیمت و دسترسی به شرکت فروشنده ماسک LED خانگی و کلینیکی: ابزارهای نوردرمانی LED دارای قیمت‌های مختلف از ده‌ها دلار تا چند میلیون دلار هستند. بنابراین قیمت دستگاه یکی از پارامترهای مهم در انتخاب و خرید آن به شمار می‌رود. به گونه‌ای که ممکن است کاربر را در تصمیم‌گیری محدود کند. از طرف دیگر میزان دسترسی به شرکت‌های فروشنده به نوبه خود بسیار اهمیت دارد. طبیعتاً خرید مستقیم از شرکت‌ داخلی به جای شرکت‌های خارجی و یا واسطه، هم مقرون‌به‌صرفه‌تر و هم آسان‌تر است. زیرا در صورت بروز اختلال در دستگاه، امکان تعمیر آن و تهیه قطعه‌های خراب‌شده وجود دارد. همچنین قیمت دستگاه داخلی نسبت به نمونه‌های خارجی بسیار پایین‌تر است.

شما می‌توانید فقط با 120دلار (4.400.000 تومان) دستگاه جوانساز نیلای تولید ایران را تهیه کرده و از مزایای آن بهره‌مند شوید. بدون اینکه نگران خدمات پس از فروش دستگاه باشید. پوشانه جوانسازی صورت نیلای تنها دستگاه نوردرمانی تولید داخل کشور است. شرکت خلاق خیز به شما این اطمینان را می‌دهد که پس از استفاده از ماسک صورت نوردرمانی نیلای، آن را به اطرافیان خود پیشنهاد خواهید داد. برای خرید ماسک نوردرمانی نیلای و کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.khizlgl.ir مراجعه بفرمایید.

ماسک ال ای دی نیلای | جوانسازی پوست | خرید ماسک ال ای دی LED
ماسک ال ای دی جوان سازی پوست نیلای | خیز
ماسک ال ‌ای‌ دی مدل کلین با قیمت 1.700.000 قابل خرید از سایت www.aryateb.com
دستگاه ال‌ای‌دی تونل مدل امگا لایت با قیمت 2.500.000 و وزن 3 کیلوگرم عرضه شده در سایت torob.com
دستگاه ال‌ای‌دی تونل مدل امگا لایت با قیمت 2.500.000 و وزن 3 کیلوگرم عرضه شده در سایت torob.com
جوان سازی پوست نیلای | خیز
  • زمان درمان پنل‌های تابشی نور: برخی از دستگاه‌های ال‌ای‌دی به زمان درمان طولانی‌تری نسبت به سایر ابزارها نیاز دارند. یکی از عوامل مهم در کاهش زمان درمان، میزان تابش دستگاه است. ماسک صورت نوردرمانی نیلای به گونه‌ای طراحی شده که باعث صرفه‌جویی در وقت کاربران عزیز می‌شود. کافی است سه بار درهفته و در هر نوبت 15 دقیقه ماسک ال ای دی نیلای را روی صورت خود بگذارید. پس از گذشت 9-4 هفته (بسته به جنسیت، نوع پوست و سن فرد) بهبود قابل توجهی در پوست خود مشاهده خواهید کرد.
  • وزن دستگاه ال‌ای‌دی: این ویژگی هنگام انتخاب و خرید دستگاه نوردرمانی، نقش بسزایی دارد. وزن دستگاه‌های نوردرمانی ال‌ای‌دی با توجه به نوع آن‌ها بسیار متفاوت است. اما هر نوع دستگاه طبیعتاً بهتر است در گروه خود، کمترین وزن را داشته باشد. در این صورت استفاده و یا حمل ‌و ‌نقل آن نیز راحت‌تر خواهد بود. به عنوان مثال ماسک‌های ال‌ای‌دی بهتر است دارای وزن کمتر از 500 گرم باشند. معمولاً ماسک‌های نوردرمانی با وزن سبک نیز طرفداران بیشتری دارند. زیرا حمل‌ و نقل و نگهداری آن‌ها روی صورت راحت است و فشار کمتری به عضله‌های صورت وارد می‌کنند.

ماسک ال ‌ای ‌دی نیلای با در نظر گرفتن این موارد طراحی شده است. وزن این ماسک جوانسازی صورت فقط 350 گرم است. سبک‌بودن ماسک صورت نوردرمانی نیلای، آن را به یک گزینه درمانی پرطرفدار در میان کاربران تبدیل کرده است. برای داشتن ماسک ال ‌ای ‌دی نیلای در منزل خود کافی است اینجا را کلیک کنید.

  • کاربرد دستگاه نوردرمانی: مزایای بالقوه یک دستگاه نوردرمانی اهمیت زیادی دارد. برخی از این دستگاه‌ها کاربرد زیبایی و جوانسازی دارند. اما برخی دیگر دارای کاربرد درمانی نیز هستند. مزیت درمانی می‌تواند هم مربوط به سلامت پوست و هم مربوط به تقویت مو، سلامت مفاصل و بافت‌ ماهیچه‌های بدن باشد. بسیاری از محصولات تولیدشده با هدف درمانی برای بهبود علائم بیماری‌های پوستی از جمله سوریازیس (psoriasis)، آکنه، روزاسه (rosacea)، اگزما (eczema)، درماتیت رادیواکتیو (Radioactive dermatitis)، زگیل و سرطان پوست طراحی شده‌اند. لازم به ذکر است که بیشتر این مزایا مربوط به دستگاه‌های نورقرمز درمانی است. ماسک ال ‌ای‌ دی نیلای به شما کمک می‌کند تا علاوه بر جوانسازی صورت، به بهبود بیماری‌های پوستی خود نیز کمک کنید.
  • محل تحت پوشش درمان نوری: قبل از خرید دستگاه ممکن است در ذهن مشتری سؤال‌های مهمی ایجاد شود. به عنوان مثال، محصول مورد نظر چه قسمتی از بدن را درمان می‌کند. این ویژگی یکی از مهم‌ترین پارامترها برای انتخاب یک دستگاه نوردرمانی است. اینکه آیا درمان برای صورت خواهد بود یا برای کل بدن؟ بعضی از مردم از دستگاه‌های کوچک‌ برای درمان چین و چروک و ترک‌های پوستی استفاده می‌کنند. برخی دیگر نیز به منظور بهبود درد عضله‌ها، ریزش مو، تعادل هورمونی و حتی درد مفاصل، دستگاه‌های بزرگ‌تری را انتخاب کنند. در صورت داشتن بودجه، خرید یک دستگاه نور قرمز درمانی با حداکثر پوشش توصیه می‌شود. زیرا دستگاه‌های بزرگتر انرژی نور بیشتر و عملکرد بهتری نسبت به واحدهای کوچکتر دارند. دستگاه‌های بزرگ‌تر همچنین به کاربران امکان دسترسی مستقیم به درمان کل بدن با نور قرمز در خانه را می‌دهند. از طرفی، دستگاه‌های درمان با نور قرمز کوچک قابل حمل هستند. در نتیجه به کاربران اجازه می‌دهند که دستگاه را در محل کار، خانه دوست یا خویشاوند یا سفر همراه خود ببرند.
  • کیفیت محصولات LLLT: هنگام صحبت از ابزارها، مکمل‌ها و وسایل طراح‌ شده برای بدن انسان، کیفیت محصول نباید نادیده گرفته شود. افزایش تلاش برای درمان با نور قرمز در خانه، بازار را نسبت به برخی محصول‌ها آسیب‌پذیر کرده است. محصولاتی که صرفاً با هدف کسب درآمد از این روند تولید می‌شوند. در نتیجه باید از خرید دستگاه نورقرمزدرمانی تقلبی یا ناایمن خودداری کنید. برای این منظور همیشه مراقب استانداردها یا گواهی‌های دستگاه باشید. زیرا اصالت و ایمنی دستگاه را تأیید می‌کنند. این استانداردها شامل مواردی است که به ایمنی قطعه‌های مورد استفاده و کالیبراسیون نور اشاره می‌کنند.

خوشبختانه پوشانه ال ای دی نیلای دارای تمام این گواهی‌ها و نیز تأییدیه اداره کل تجهیزات پزشکی است.

بازخورد مشتری از ماسک LED: آخرین مورد پراهمیت در خرید یک دستگاه نوردرمانی، رضایت مشتری است. توصیف‌های مشتری پس از خرید می‌تواند دریچه‌ای کوچک به نحوه عملکرد دستگاه نوردرمانی مورد بحث در زندگی واقعی ارائه دهد. برخی از مشتریان در مورد نتایج، سهولت استفاده، شدت نور واقعی و مستعد آسیب بودن دستگاه، جزئیاتی را ارائه می‌دهند. با بررسی این جزئیات، قبل از خرید محصول می‌توان فهمید که آیا دستگاه نیاز به هزینه برای تعمیر و نگهداری دارد یا خیر.

  • بهترین دستگاه‌های نوردرمانی ال‌ای‌دی بازخورد بسیار خوبی را از کاربران واقعی دریافت می‌کنند. همچنین توسط FDA تأیید شده‌اند. از طرفی توسط فروشندگان معتبر تولید می‌شوند. شما کاربران عزیز نیز می‌توانید قبل از خرید ماسک جوانسازی صورت نیلای، در سایت خیز به آدرس khizlgl.ir از میزان رضایت و نظرات مشتریان مطلع شوید.

موارد زیر نیز از ویژگی‌های به خصوص ماسک‌های LED ایده‌آل به شمار می‌روند:

  • دارای پوشش نوری روی تمام صورت: برخی از ماسک‌ها قسمت‌هایی از صورت مانند چانه را کاور نمی‌کنند.
  • بند نگهدارنده ماسک: برخی از ماسک‌های صورت دارای کش برای نگهداشتن آن روی سر هستند. کش ممکن است باعث ایجاد فشار به پشت سر و یا صورت و بینی شود. بنابراین خرید این نوع ماسک‌ها توصیه نمی‌شود. بهتر است از ماسک‌های دارای بند استفاده کنید. البته بند استفاده‌شده برای برخی از ماسک‌ها نیز کوچک بوده و یا به راحتی پاره می‌شود. این بندها در صورت قابل تنظیم بودن، بسیار مناسب هستند. ماسک صورت نوردرمانی نیلای در طراحی خود از این نوع بند استفاده کرده است. برخی از کاربران برای کاهش فشار به دور چشم، از بند ماسک استفاده نمی‌کنند. اما بهتر است بدانید که با این کار حتی فشار بیشتری به حدقه چشم وارد می‌شود.
  • داشتن تناسب با صورت و طراحی منعطف یا تخت

نوبت شما

هدف ما از انتشار این مقاله، کمک به سلامت شماست. پس، نظرها و پیشنهادهای خود را بنویسید و ما را در رسیدن به این هدف یاری کنید. می‌توانید سؤالات خود را نیز درباره “چگونگی انتخاب دستگاه نوردرمانی ال ای دی” در همین قسمت بیان کنید تا متخصصان ما به آن پاسخ دهند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

مراجع:

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
Scroll to Top
اسکرول به بالا